MellonCollie Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Steven Gerrard er vel den mest kjente. Fernando Torres, Jamie Carragher og Peter Crouch er også ganske kjente.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Takk. Det er til min sønn, han har blitt Liverpoolfan
Meaty Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Som nordmenn bør vi kanskje si John Arne Riise?
Altena Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Steven Gerrard, John Arne Riise, Dirk Kuyt, Jamie Carragher og Peter Crouch vil vel jeg si er de mer kjente(kan være jeg har glemt noen andre nøkkelspillere). Er da tross alt Manchester United fan, så Liverpool-spillere har jeg lite peiling på
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jon Arne Riise, ja. Godt noen sa det også, særlig siden gutten min vil virke oppdatert
MellonCollie Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Enn at jeg glemte John Arne Riise Han er sikkert bra å ta med ja. Kan jo også nevne at Fernando Torres som jeg nevnte i første innlegg er ny i klubben for sesongen, og er den "alle" gleder seg til å se spille i Premier League. Ung gutt med kjempesuksess fra Atletico Madrid (tror jeg..), med veldig høye forventninger på seg. Så da har han litt mer å briefe med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå