Gå til innhold

Eden Brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har bestilt brudepynting hos Eden Brud nå i august. Jeg har mange dårlige erfaringer med både oppsetting av hår og legging av sminke fra tidligere, og er derfor veldig spent på resultatet hos Eden.

Det er innehaveren av salongen (Hege Isebakke) som står for sminke, mens moren hennes skal sette opp håret. I utgangspunktet synes jeg dette kanskje høres litt "amatørmessig" ut, men håper selvfølgelig jeg tar feil.

Er det noen av dere der ute som har erfaringer med brudepynting hos Eden? Var dere fornøyd med resultatet? Dersom noen har bilder også, hadde det vært supert!

På forhånd takk for hjelpen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke hvor flinke de er. Men du skal vel ha prøvetime på forhånd?

Skrevet

Hei igjen,

Joda har bestilt prøvetime, men det er bare en uke i forkant av bryllupet. Derfor greit å høre med andres erfaringer, slik at jeg eventuelt kan finne en back-up løsning før det er for sent.

Gjest Gjest_Ally_*
Skrevet

Jeg har ikke egne erfaringer, men har hørt av andre. Alle har vært udelt positive og svært fornøyde. Tror det er et av de tryggeste valgene i Oslo.

Husk å si ifra hvis du ikke blir fornøyd, eller bytt til en annen. Det er derfor man har prøvetime. Ikke føl deg forpliktet dersom du ikke er fornøyd.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_anette_*
Skrevet

Hei bruder,

Jeg giftet meg også i august og booket hos Eden. Var en helt fantastisk opplevelse, virkelig professionelle mennesker. Følte umiddelbart at jeg var i trygge hender. Håret ble akkurat slik jeg hadde drømt om, og makeupen ble naturlig og fin. Jeg følte meg som en dronning mens jeg var hos de. Utrolig deilig mat fikk jeg og forloveren min, og de gjorde alt for oss. Fint med hjelp til å ta på kjolen også, det var jeg litt stresset for på forhånd. Dette kan de! Terningkast 6 til Eden! (Mannen min sa det var det vakreste han hadde sett meg noen gang....:-)

Lykke til!

Skrevet

Har også vudert Eden. Hva betalte du? Var det kun deg eller forlovere også?

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har booket time hos Eden til neste år, det koster 4300 kr. Fra mailen fra dem; Inkludert i full brudepyntpakke er:

-prøvetime

-håroppsettt, evt slør/tiara

-makeup (professionelle makeup artister og frisører)

-full servering og lunch

-steaming av kjolen, påkledning

-ellers alt annet du måtte ønske.

De setter av ca 4.5 timer i sitt eksklusive styling rom. Dvs at de kun har en brud evt med følge på en dag.

Forlover/følge kan få full styling i følge med brud, det er ikke prøvetime med for forlover/følge. Pris for dette er kr. 1950.-

Mvh,

Kristin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...