Gå til innhold

Pappa skulle blitt 58 år i dag...

Rainbow Brite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår så godt at du savner ham fælt :klem: Holdt selv på å miste faren min da jeg var 7 år gammel, men vi er utrolig heldige som fremdeles har ham blant oss. Ønsker deg alt godt videre og masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit. :klem:

Jeg savner min Pappa hver eneste dag. Han skulle blitt 63 i år, men døde plutselig for 3½ år siden. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
:klem: Det nærmer seg 2-årsdagen siden min pappa døde, og jeg gruer meg allerede.. Savner han så innmari mye!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, så gode dere er :klem:

Det ble en veldig underlig dag, men en fin dag. Vi hadde hele (resten) av familien til middag her, for å feire dagen og pappa. Det var veldig godt å være alle sammen sammen. Gjorde alt i riktig pappa-stil, og det var som om jeg kunne høre ham der, da jeg spratt champagnen :)

Kjente et skikkelig søkk da tiden hadde flydd og det var kjempesent (noe som forklarte at ungene begynte å grine i hysten og pisten) og alle gikk. Så mannen min og jeg gikk en lang kveldstur og snakket og snakket, og det var veldig godt.

Det begynner å nærme seg et år siden det skjedde, og det skremmer meg litt at tiden har gått så fort... Snart har det gått enda et år, og enda et, og enda et... Jeg klarer liksom ikke helt å forstå at det alltid skal være sånn.. At han aldri skal komme tilbake.. Det er bare for vondt :(

Men en ting jeg har lært, er verdien av klemmer! Så tusen takk for gode klemmer og gode ord! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg.. :tristbla: Jeg savner ham så fælt... :cry:

Kjære deg, min varmeste medfølelse..jeg vet hvordan du har det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Pappa døde for 7 mnd siden. (Har det virkelig gått så lang tid??) Bare 56 år gammel.

Savner han hver eneste dag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lailafjell

Jeg vet hvordan du har det. :gråte:

Jeg mistet plutselig pappa for en måned siden. Han var 71 år, sprek og i full aktivitet hele veien. Så fikk han hjerteinfarkt. Ingen trodde at han skulle bli borte på lenge enda.

Pappa er forbildet mitt og den jeg hadde mest felles med. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...