Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 1. august 2007 #1 Del Skrevet 1. august 2007 Vil gjerne høre fra alle (både gutter og jenter) som har vært "forelsket" i karakterer på TV og film (og jeg mener ikke sånn ordentlig forelsket...dere som har vært det skjønner hva jeg mener ) Her er min liste: 1. Logan Echolls (Veronica Mars) Synes denne karakteren er en av de beste jeg har sett, og selv om serien ble dårligere og dårligere, synes jeg Logan bare ble bedre og bedre. Han har et helt utrolig smil, og karakteren har både gode og dårlige sider, og det er viktig. Han er så utrolig forelsket i Veronica og får aldri det samme tilbake av henne, derfor faller jeg enda hardere for han. 2. Tim Riggins (Friday Night Lights) Han er bare helt utrolig vakker. Når du først møter han virker han som en drittsekk, men så ser du at han har flere lag og at drittsekk-imaget bare er for å beskytte seg selv. Men aller viktigst: han er HOT 3. Spike (Buffy) Ord kan ikke beskrive hvor utrolig forelsket jeg var i han her en stund. Tror det er dialekten, og håret som gjør det. Og det at han er slem og farlig, samtidig som han er en lite hundevalp 4. Pacey Witter (Dawson’s Creek) Mitt første TV-crush. Utrolig mye sjarm og morsomheter. Og et fint smil 5. Legolas (Lord of the Rings) Han er så ren og pen, og hard det lange flagrende håret som jeg bare vil sitte å ta på i flere timer 6. Beast (Beauty and the Beast) En ekte prins Når Belle drar ut i skogen for å finne faren sin, og Beast står på altanen og ”uler” griner jeg som en liten unge 7. Amon Goeth (Schindler’s List) Tror ikke jeg klarer å forklare denne….tror det er “jeg kan forandre han”-syndromet… Det er et eller annet med han….det at han faller for en jødisk jente viser en side av ham som appellerer til meg, selv om det er så feil at jeg vil slå meg selv :slåss: 8. Harry Osborn (Spiderman 1 & 2) Han er en litt tragisk figur i historien…han er ikke 100% good guy…han har gode og dårlige sider og det gjør han interessant. 9. Lieutenant Horatio Caine (CSI: Miami) Han er bare så skjønn når han tar på seg solbrillene og kommer med en bitende kommentar 10. Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean) Denne trenger jeg vel ikke forklare jenter? 12. Peter Petrelli (Heroes) Han trenger en god klem, og jeg vil gjerne gi den til han. Nå vil jeg gjerne høre fra dere og deres TV-crush'er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. august 2007 #2 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Oi, ja, det var litt vanskelig, men skal vi nå se. Det var tv-karakterene.(..) M 1. Gregory House (House M.D.) - barsk, kjekk og en skikkelig mannemann og kommer med kommentarer jeg ler masse av. Samtidig så har han faktisk også et hjerte. En barsk mann som er litt myk på innsiden. Min store kjærlighet! Ihvertfall på tv. 2. Pacey Witter (Dawson's Creek) - seriens og skolens urokråke, men vanvittig sjarmerende og søt. Skjerper seg kraftig og på mange måter ser er vel han en av de som vokser aller mest i serien sånn karaktermessig. 3. Gil Grissom (CSI: Las Vegas) - Gil Grissom liker jeg enda og kommer nok alltid til å like tror jeg, med mindre han forandrer seg drastisk. Han snakker ikke mye om følelser, sier i grunn lite om personlige forhold, men virker på meg som både en mystisk og ikke minst spennende person. Liker de ulike dimensjonene i karakteren. Gleder meg til neste år og sesong 8 av CSI: Las Vegas. 5. Kurt McKenna (Teachers) - Den veldig morsomme og spøkefulle læreren som klarer å forelske seg i den største nerden av en sekretær (som også jobber på skolen). Jeg ler så jeg knekker sammen av karakteren, samtidig har Kurt alvorlige og snille sider ved seg også. Det er vel kanskje derfor jeg falt veldig for ham. Ble veldig betatt av ham for rundt et år siden da jeg kjøpte serien billig sånn helt tilfeldig på Ebay. Navin Chowdhry er mannen bak karakteren og det det gjør jo selvsagt ikke noe at Chowdhry er utrolig kjekk - en inder med vakre blå/grønne øyne som står flott til hans mørke trekk. 6. Eric Foreman (That '70s Show) - Veldig morsom karakter og samtidig søt. Har likt ham lenge, litt 'forelska' i han enda. 7. Clark Kent/Superman (Lois & Clark - The New Adventures of Superman) - Da jeg var yngre var det kun én serie som kunne slå The Pretender - og det var denne serien. Clark Kent ble den ultimate drømmemannen. Morsomt 8. Jarod (The Pretender) - Var veldig betatt av ham en periode da serien gikk på TvNorge. Gikk vel i 9. eller 10. klasse. Kjøpte hele serien for en stund siden i ren nostalgi og det var en fint gjensyn. Han er fremdeles like kjekk. 9. Dr. Spencer Reid (Criminal Minds) - nerdete og søt. Liker denne karakteren veldig godt, spesielt hans vitenskapelige utgreiinger om hva det nå måtte være. Smart og veldig intellektuell. 10. Fox Mulder (The X-files) - Han er jo rett og slett bare råkjekk og veldig sjarmerende. Ikke så veldig mye mer å si enn det egentlig. 11. Tony Hill (Wire in the Blood) - Distré og egentlig ganske kjekk, gjør at han også har vært en del av mine mange småforelskelser opp gjennom årene. 12. Detective Inspector Thomas Lynley (The Inspector Lynley Mysteries) - Tja, føyer seg også inn i rekken av menn som har vært mine tv-crush, dog denne har vært ganske nylig. Tror nok kanskje det at han er veldig respektabel og 'ordentlig', samt snill, har gjort at jeg begynte å like ham bedre og bedre. 13. Jason Gideon (Criminal Minds) - okay, dette er litt flaut å innrømme, men jeg liker veldig godt karakteren hans. Og jeg synes Mandy Patinkin er en meget god skuespiller. Digga han i Chicago Hope, selv om det var en helt annen karakter. 14. DCS Foyle (Foyle's War) - Ja, dette er faktisk virkelig flaut å innrømme, med tanke på at karakteren og selve mannen er mange år eldre enn meg. Men jeg er skapfan av ham og har alltid vært det. Dessuten er Foyle en slik anstendig kar som er i grunn ganske hemmelighetsfull gjennom serien, noe som gjør meg nysgjerrig på han. Så har man filmkarakterene i usortert rekkefølge; Joe Bradley (Roman Holiday) - Min helt! Gregory Peck gjør en strålende tolkning og er fantastisk flott, en ekte gentleman! Samtidig er han både vittig og morsom. Kommer med noen gullkorn her og der. Mr. Rochester (Jane Eyre 2006) - Altså, jeg skulle virkelig ønske at jeg var Jane Eyre i denne flotte adapsjonen, for Toby Stephens er bare fabelaktig som Mr. Rochester. Mr. Darcy (Bridget Jones's Diary) - Drømmemannen. Ikke noe mer å si på det egentlig. Harry 'Steve' Morgan (To Have and Have Not) - Veldig barsk og røff. Men ikke for røff. Nickie Ferrante - Inkarnasjonen av klassisk Hollywoodstil fra 50-tallet. Mannen med stor M. Mr. Thornton (North & South 2004) - Formell, kanskje litt brutal og stolt. Samtidig følsom og snill. Mr. Darcy (Pride & Prejudice 1995) - Som Mr. Thornton er han også veldig stolt, en mann med intigritet. Er samtidig veldannet og behandler de som fortjener det med respekt. Vet han vil, men er egentlig ikke så hjerterå som han i starten kunne virke som. Ralph de Bricassart (The Thorn Birds) - For to år siden var jeg skikkelig forelska i Ralph de Bricassart og Richard Chamberlain. Kanskje var det noe med dette forbudte som lokket meg. Ikke vet jeg, men synes ihvertfall enda han er veldig kjekk. Allan Woodcourt (Bleak House) - Bekjeden, dog dyktig i sitt yrke og en flott mann på alle måter. Mvh Yvonne Endret 2. august 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 2. august 2007 #3 Del Skrevet 2. august 2007 Aragorn :rødme: ...så barsk, så mandig og så utrooolig sexy! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #4 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hehe... Har blitt en del opp gjennom tiden.. Må tenke litt nå.. 1. Bailey i Party of Five 2. Legolas i Ringenes Herre 3. Ryan i The O.C. 4. Danny i Pearl Harbour Kom ikke på fler, jeg. Men det var maange da jeg var yngre, så jeg ble helt overrasket over at fjortisfølelsen kom tilbake med Legolas i Ringenes Herre.. Har forresten litt av den samme følelsen for Michael Scofield i Prison Break også.. hehe.. Endret 2. august 2007 av Ce'Nedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 2. august 2007 #5 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Må legge til mitt ultimate tv-crush: Jordan Catalano... Jeg gikk ikke glipp av en eneste episode av Angela... tok den opp på video og så den om igjen og om igjen... Hadde lyst til å gi hva som helst for å få være Angela :rødme: Endret 2. august 2007 av -eline- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 2. august 2007 #6 Del Skrevet 2. august 2007 Skal vi se....har vært forelsket i mang en skuespiller, men ikke nødvendigvis deres rollekarakterer Den første som slår meg må være Legolas i Ringenes Herre(men hvem har ikke vært det?) En annen Ringenes Herre karakter må vel være Haldir....det er et eller annet med ham som gjør ham utrolig kjekk. Aragorn er heller ikke verst å se på Ellers(i tilfeldig rekkefølge): Filmer: Count Rochefort(The Three Musketeers)- Kommer aldri til å kunne forklare hvorfor, men det er et eller annet med mørke bad guys som alltid har appellert til meg Og Michael Wincott er faktisk en skuespiller som glir utrolig bra inn i skurkerollen. Tybalt Capulet(Romeo & Juliet- 1996 versjonen til Baz Luhrmann)- Ja, hva kan en si? Se ovenfornevnte svar.... Zeke(The Faculty)- Første gangen jeg så Josh Hartnett på stor skjerm Jack Sparrow(Pirates of the Caribbean)- Ja, her trenger jeg vel ikke å forklare noe nærmere Ichabod Crane(Sleepy Hollow)- Sammen med ovenfornevnte rolle er dette min Johnny Depp favoritt Bruce Wayne(Batman Begins)- TV-serier: Adam Cameron(Home and Away)- Tror faktisk dette var mitt første TV-crush....han var liksom sååå kjekk og sjarmerende på en litt keitete måte Zack Morris(Saved By The Bell)- Kanskje ikke så vanskelig å se hvilket tiår jeg befant meg i 8-10-årsalderen? Tommy De Luca(Saved By The Bell- The New Class)- Se svar over... Shawn Hunter(Boy Meets World)- Mange kjekkaser i seriene som gikk tidlig på 90-tallet gitt Eric Matthews(Boy Meets World)- Hva kan man si? Han er faktisk ganske så kjekk ennå Fra Baywatch kan jeg nevne minst et par stykker: Hobie Buchannon(både Brandon Call OG Jeremy Jackson, selv om sistnevnte var minst noen hakk over førstnevnte), Matt Brody(David Charvet) og Eddie Kramer(Billy Warlock). Jøss, det var langt flere enn forventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. august 2007 #7 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har også hatt noen tv-crush opp gjennom. *Jordan Catalano i "Angela" tror jeg var den første tv-figuren jeg ble ordentlig "betatt" av. Han var så mystisk og følsom, og jeg identifiserte meg med Angela, og satte meg veldig inn i hennes følelser. *Drazic fra "Heartbreak high". En badboy skatefyr med ring i øyenbrynet. Han virket som en dust, men viste nye sider da han forelsket seg i søte og snille Anita. *Mr Darcy fra "Stolthet og fordom". Vi var en gjeng som var fullstendig betatt av fyren på ungdomsskolen. Vi ønsket å være Lizzie, og han var virkelig drømmemannen. Så avvisende og overlegen, men så viste det seg at han skjulte sterke følelser, og at han egentlig var en god mann. *Angel fra "Buffy". Igjen, mystikken. Og kjemien med Buffy. Man kan trekke noen faretruende konklusjoner ut fra dette. Hvis man overfører det til virkeligheten, skulle man tro jeg ble tiltrukket av "bad boys", og at min største drøm er å finne en hardbarka type som jeg kan endre. Heldigvis har jeg stort sett bare falt for kattepuser i virkeligheten, men "bad boys" gjør seg bra på film. Nåja, hvis jeg skal være ordentlig ærlig, så er det veldig lett å bli betatt av Michael Scofield fra "Prison Break". Jeg kan jo si at jeg har blitt for gammel for sånt, men han er behagelig for øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 2. august 2007 #8 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg glemte jo helt Dr. House og Michael Scofield Hvordan kunne jeg det?? Hehe, må nesten nevne Javier fra Dirty Dancing 2 også, selvom den er litt pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 2. august 2007 #9 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe, må nesten nevne Javier fra Dirty Dancing 2 også, selvom den er litt pinlig Pinlig? Diego Luna er da vitterlig svært så tiltrekkende :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #10 Del Skrevet 2. august 2007 jeg har egentlig vært mer opptatt av musikkfolk jeg.. jeg var USJ så forelsket i Ben Adams fra a1 ( ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 2. august 2007 #11 Del Skrevet 2. august 2007 Pinlig? Diego Luna er da vitterlig svært så tiltrekkende :rødme: Det er bra å høre at det er flere som synes det Holdt på å melde meg på latin ballroom etter jeg så den filmen. Vurderte også å reise til Hollywood for å "spionere" på han , hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 2. august 2007 #12 Del Skrevet 2. august 2007 - Mr. Darcy i Pride and Prejudice - Jordan Catalano i My So-Called Life - Fox Mulder i X-files - Tom Hanson i 21. Jump Street - Gil Grissom i CSI - Dr. Carter og Dr. Kovac i ER - Dr. House i House, M.D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. august 2007 #13 Del Skrevet 2. august 2007 * Aragorn i Ringenes Herre * Spike i Buffy * McDreamy i Grey's Anatomy * Han mattegeniet i Numbers --- SÅÅÅÅ søt! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 2. august 2007 #14 Del Skrevet 2. august 2007 Herlighet, at jeg kunne glemme det: Dr. Jack Shephard(LOST)- kanskje TV's kjekkeste lege? Og ja, Michael Scofield og Fernando Sucre(Prison Break) er ikke de verste heller Har enda en jeg glemte: Thomas Burke(Final Destination 2)- elsker menn i uniform :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemoe Skrevet 2. august 2007 #15 Del Skrevet 2. august 2007 Den første forelskelsen var i Tom Hanson i 21 jump street, og den har bare vidre utviklet seg i over 15 år. Så har vi jo Jordan Catalano fra Angela. Den serien skal snart kjøpes inn I senere tid tror jeg en liten en på Vincent Chase i Entourage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 3. august 2007 #16 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har faktisk en lite skolepike forelskelse i Dr.Chase i "House" også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 3. august 2007 #17 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har faktisk en lite skolepike forelskelse i Dr.Chase i "House" også jeg Å ja.. Han er sååå søt! hehe.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 4. august 2007 #18 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hehe... Tror min første crush var MacGyver... Ellers har vi Marshall Teller i Eerie Indiana. Da jeg var rundt ti år. Hmm.. Jordan Catalano må jo være med. Og Bailey i Party of Five. Hvis vi snakker om nåtiden, er jeg litt tv-forelsket i George O'Malley i Grey's Anatomy. Det er slike søte, litt sjenerte mannfolk jeg forelsker meg i i virkeligheten også. Bad boys har (nesten) aldri vært noe for meg. Endret 4. august 2007 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå