maritamor Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hei. Viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, så jeg prøver her inne. Jeg leter etter et helt spesielt smykke som jeg så inne på nettet for noen mnd siden. Og no husker jeg ikke hvor jeg så det!!!!!!!!!!11 Det er et smykke, og armbånd i sølv/gull eller en type tråd. Der kan man tre på slike blomster med navnene på ungene dine på. Den eldste får den største blomsten, den yngste den minste blomsten. Blomstene var i gull eller sølv, mener jeg å huske. Håper noen her inne vet hva det er jeg leter etter. Siden kunne ha vært norsk, dansk eller svensk, og det var en nettbutikk. Håper noen her inne kan hjelpe meg, for jeg vil så gjerne ha meg et slikt smykke. Venter spent. På forhånd takk
Gjest Gjest_maritamor_* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei. Viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, så jeg prøver her inne. Jeg leter etter et helt spesielt smykke som jeg så inne på nettet for noen mnd siden. Og no husker jeg ikke hvor jeg så det!!!!!!!!!!11 Det er et smykke, og armbånd i sølv/gull eller en type tråd. Der kan man tre på slike blomster med navnene på ungene dine på. Den eldste får den største blomsten, den yngste den minste blomsten. Blomstene var i gull eller sølv, mener jeg å huske. Håper noen her inne vet hva det er jeg leter etter. Siden kunne ha vært norsk, dansk eller svensk, og det var en nettbutikk. Håper noen her inne kan hjelpe meg, for jeg vil så gjerne ha meg et slikt smykke. Venter spent. På forhånd takk Ingen som kan hjelpr???????+
Gjest Hilly Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Dette ser ikke ut som det du beskriver, men det er da i samme gate? http://www.blissliving.com/like-mother-lik...acelet-set.html
maritamor Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 ???????????Hei. Desverre var det ikke slikt smykke........ Det er IKKE perler. Er det noen som kan vite????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå