Gå til innhold

Sex om morgenen

Fremhevede innlegg

Gjest morgenfugl
Skrevet

Min samboer og jeg hadde sex ofte om morgenen før vi gikk på jobb i starten av forholdet, samt at det hendte vi vekket hvarandre midt på natten rett og slett fordi den ene part hadde slik lyst..

Vi har levd sammen i 8 måneder, men de to siste måneder har morgensex helt uteblitt - også i helgene desverre

Hun står tidligere opp for å ha en rolig stund på badet -er dusjen så god ??

- og sier at hun ikke kan noe for at hun ikke er kosete eller tåler mennesker for 9 om morgenen... dette avr da ikke noe problem før..

HVA KAN JEG GJØRE FOR Å FÅ HUN TENT IGJEN - savner jo bare de gode stundene som ga en slik deilig følse hele dagen - hun burde jo vite at jeg liker sex om morgenen, da føler en seg ofte mer uthvilt og klar og det sies at teststeronnivå hos mannen er høyere og det påvirker lysten..

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Morgensex er det beste som finnes!

Minn henne på det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Min samboer og jeg hadde sex ofte om morgenen før vi gikk på jobb i starten av forholdet, samt at det hendte vi vekket hvarandre midt på natten rett og slett fordi den ene part hadde slik lyst..

Vi har levd sammen i 8 måneder, men de to siste måneder har morgensex helt uteblitt - også i helgene desverre

Hun står tidligere opp for å ha en rolig stund på badet -er dusjen så god ??

- og sier at hun ikke kan noe for at hun ikke er kosete eller tåler mennesker for 9 om morgenen... dette avr da ikke noe problem før..

HVA KAN JEG GJØRE FOR Å FÅ HUN TENT IGJEN - savner jo bare de gode stundene som ga en slik deilig følse hele dagen - hun burde jo vite at jeg liker sex om morgenen, da føler en seg ofte mer uthvilt og klar og det sies at teststeronnivå hos mannen er høyere og det påvirker lysten..

Ja har samme problem, bare at her er det mannen som vil ha mye mindre sex enn før. Borte er morgenknullene og de hete kjappe på dagenen blir også mindre...snufs

Skrevet

Hei!

Jepp... deilig med sex på morgenen... eller midt i natta! Hos oss har det faktisk blitt mere sex på natta i det siste.. fordi det har blitt mindre sex på kvelden kanskje? Har vært sammen 1.5 år og har generelt mindre sex enn i starten av forholdet, og når det har gått en par- tre dager uten hender det at natten eller morgenen (mest i helgene) blir tatt i bruk...

Du søker råd? Er vel bare sånn at dere har mest lyst på ulike tider av døgnet, prøv å møt hverandre på halvveien, hvis sexlivet deres ellers er bra burde det gå bra...? Virker som dere har pratet litt om det allerede, så å ta hensyn til hverandres ønsker så årnær det seg vel.... lykke til...

Gjest =tentacle=
Skrevet

Som helt nyforelsket holder man ofte et høyere intimitetsnivå enn man nødvendigvis vil trives med i lengden.

- hun burde jo vite at jeg liker sex om morgenen, da føler en seg ofte mer uthvilt og klar og det sies at teststeronnivå hos mannen er høyere og det påvirker lysten..

Hun vet jo at du liker det, dere snakker jo sammen? Men du vet også at hun sier at hun ikke liker det så godt nå. Kanskje dere kan kompromisse?

Skrevet

sexlivet forandrer seg jo når man har vært lengre sammen. det blir jo litt mindre intenst og kanskje hun aldri har vært noe a-menneske men var med på det i starten fordi da er man nyforelska og ekstra energisk?

selv er jeg også et utpreget b-menneske men dra meg gjerne tilbake til senga etter frokost ;)

prøv å få til et kompromiss der du får morgensex av og til og hun får det når hun vil av og til.

Skrevet

Ah, det der kjenner jeg til, bortsett fra at det er jeg som ikke er klar for morgensex, liker ikke å ikke ha pusset tennene og å få tatt en dusj. Derfor pleier vi å løse det ved at jeg går ned og tar en kjapp dusj, så går jeg og legger meg igjen.

Skrevet

Har vært ilag med dama i snart 1 år, vi har hatt sex 1-3, av og til 4 ganger om dagen siden vi møttes. :tommel:

Kan bare ikke få nok av henne,eneste jeg merker at det blir mindre sex på morgenen, hun er også avvisende før hun har fått vært på badet og tatt morgenstellet.

Før var det ikke såååå viktig :overrasket:

Som regel er morrabrødet lagt seg når hun er tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...