Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan ta seg tid til å svare meg..

jeg møtte "kjæresten" min gjennom jobben. alt var kjempe fint i begynnelsen, å det å jobbe begynte å bli noe jeg gledet meg til hver dag. men etter et år, ja da begynte vi å krangle for alt.. små bagatella ble til alt opp slukkende, slik at han ikke ville mer. Han vet vedi godt at nå med 4 uke ferie fra hverandre(pga jobben) at jeg er villig å prøve på nytt, fordi jeg trur ting kunne blitt forandret. men dette vil ikke han, så derfor har jeg kanskje vært masete og gjort alt for at han skulle skifte mening. har innsett at jeg bare må forsette vidre uten han,men problemet er at vi jobber hver dag i lag. han er i super humør hele tiden, mens jeg vil bare gråte hele tiden. ved å være med han gjør at jeg blir påmindt om hvor godt vi hadde det før all det dårlige begynte. han oppfører seg som at det som har skjedd oss ikke tar innpå han, og dette gjør at jeg blir mer lei meg.det hender vi har kranglet om oss på jobben, og jeg sitter til sluttt med tårene i øyene. ikke noe godt inntrykk jeg vil gi til han når jeg vil ha han tilbake. men som sagt, nå er d pågått så lang tid, å han har fått flere sjanser hos meg, så når han ikke har tatt dem, så skjønner jeg tegninga. vet egentli ikke hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen tips sånn hvordan jeg skal oppføre meg når det gjelder han? og hvordan kan jeg komme meg vidre, når han hele tiden er å blid å sjarmerende på jobben? det å bytte jobb er uaktuelt. håper jo at d skal gå bra, men akkurat no er det forferdeli å være der når jeg har sånn kjærlighetsorg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å bety at han tar så veldig lett på det, men han viser det ikke til deg på jobb fordi arbeidsplassen er profesjonell arena. Han har dessverre sagt hva han føler, så du burde kanskje ikke mase på han. Bli heller venn med han, vær blid og glad (selv om det er ufattelig vanskelig), bare lat som om du ikke bryr deg om han, siden det er uaktuelt å bytte jobb. Jeg hadde hvertfall bare prøvd å gå videre med livet, og hvis det ikke gikk ann, ville jeg byttet jobb..

Skrevet

takk for svar! e jo sånn jeg har lyst at det skal være, at jeg kan vise til han at jeg ikke bryr meg og at jeg skal være blid.. men jeg klare ikke det. jeg får enten så lyst til å holde rundt han, eller så har jeg lyst til å slå han ned... ja, men jeg vil jo komme over han, men er så vanskeli når han hele tiden skal prate med meg, og bestandi så sjarmerende og flirende.. jeg blir gal av det! han har meg me makta hans, fordi han vet hvor jeg står.. vil bare forandre det..

Skrevet

Vel, kanskje du skal være "småsint" mot han, da gir du vaffal litt blaffen i han kanskje. Når han kommer bort for å snakke, bare si du er opptatt da :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Når han kommer bort for å snakke så forlater du rommet.

Prøv å innrette dagen slik at du ikke treffer han hele tiden.

(Note to self: Nok et bevis på at jobben ikke er arena for flørt ...)

Skrevet

hei igjen.. han pratet litt om oss igår på jobben. han sa at han ikke ville være kjæresten min. han sa han kunne sammenligne det med favorittmaten hans, at han fikk stygga på den maten. sånn var det med meg, alt med meg va så bra. men han va så lei tullet våres. så han ville prøve å være mye sammens me meg, å bare kose oss.. og se hva som skjer vidre.men akkurat no var det uaktuelt å være kjæresten min. han sa at ikke trudde han var lengre forelska i meg, men at han hadde følelser. vet ikke.. er jeg dum som trur at det kan ordnes? for alt jeg vet, så kan det ta flere månder før han bestemmer seg.. og det kan jo hende jeg blir bare mer såret?

Skrevet

Gi ham klar beskjed om at på jobb så gjelder kun prat om jobben. Det som er av privat karakter kan dere ta utenom. Dersom han ikke respekterer dette så går du bare hver gang han starter. På den måten så vil du lære deg å møte ham på jobb. Fordi du vet at der blir det ingen prat om personlige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...