Transe Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Forstår det slik at menge jenter føler BH en som en plage og tar den av så fort som mulig. Er det slik? Jeg har nå hatt ferie i 3 uker, kaller det transeferie. Har brukt BH nesten hele tiden, også om natten. BH under manneklær, under topper/kjoler og under nattkjolen. Jeg føler det veldig behagleg....... Litt dumt at jeg som ikke trenger BH liker å bruke det, og jenter som trenger BH ikke føler seg vel i det.
Parfumfreek Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Synes ikke det er en plage med BH, så lenge de sitter godt, og ikke har stikkende/kløende merkelapper o.l Men om natten liker jeg ikke å ha det på nei
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det er no skikkelig herk spør du meg... Og jeg tar den ikke av annet enn om natten, eller hvis jeg sitter i pysjen om morran, for dem er store, og jeg vil ikke ha hengepupper før jeg er 25 heller Men det er ytterst få som er virkelig behagelige å ha på...
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det er mer behagelig å bruke BH enn å ikke gjøre det.
¤flicka¤ Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Det er mer behagelig å bruke BH enn å ikke gjøre det. Enig
Gjest Spring Hermit Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Det er mer behagelig å bruke BH enn å ikke gjøre det. Det synes jeg og.
milla-mor Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg hater å gå uten bh, jeg... sover helst med sports-bh hvis jeg kan (dvs hvis jeg sover alene )
Rexina Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 jeg liker heller ikke så godt å gå i Bh, men finner skjelden noen som sitter bra, og gidder ikke betale 600 kr for en heller:P Når jeg jobber bruker jeg bikinitopp:) Det funker bedre synes jeg.
Gjest StockDama Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Det er mer behagelig å bruke BH enn å ikke gjøre det. Ditto, BH er komfortabelt å ha på, bedre det enn uten, mye bedre.
Gjest Peachbud Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Jeg pleier ofte å gå uten BH hjemme. Synes dessuten det er skikkelig ubehagelig å sove i. Men sånn til vanlig vil jeg ikke akkurat kalle det en plage.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Det er mer behagelig å bruke BH enn å ikke gjøre det. Enig, men bruker det ikke om nettene.
taliee Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Ligger aldri med BH om nettene, og om jeg skal bare være hjemme en dag, så er det ikke nødvendigvis jeg gidder ha på meg, men har alltid på meg når jeg går ut døra. Er ikke ubehagelig med BH, men orker ikke ha på meg 24/7 lizm
Gjest Elfrida Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Det mest behagelige hadde antagelig vært å ikke ha pupper i det hele tatt...men jeg hadde garantert vært misfornøyd med det!
Saeria Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 BH er langt mer å foretrekke enn ingen. Jeg sover uten, men det er det eneste.
Ambivalent Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Synes ikke det er ubehagelig å bruke BH, føler meg faktisk mer vel med enn uten.. Men sover ikke med det, og søndager har en tendens til å være "BH-frie" dager, av en eller annen grunn.
Gjest nimbus Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Jeg liker det ikke, men bruker det stort sett fordi jeg ikke vil ha hengepupper. Og når jeg jogger og sånn, da er det såklart mer behagelig med.
Netten Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Synes ikke det er behagelig å gå med bh! Hvis jeg har tettsittende topper på går jeg gjerne uten, og sover i alle fall aldri med bh! Burde sikkert tatt meg en tur i en skikkelig undertøysbutikk og investert i en i riktig størrelse... Har en mistanke om at jeg bruker litt feil
Transe Skrevet 4. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. august 2007 Bra det ikke så så galt med BH som jeg har fått inntrykk av hos noen jenter på jobb.
Gjest Catwoman Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Jeg synes det er forferdelig å gå uten BH - og går aldri uten aldri annet enn når jeg sover. Synes puppene ser mye finere ut med BH på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå