Gjest Gjest_Myran_* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noen som kan tipse meg? Er på jakt etter fine tidløse hagemøbler, gassgrill og gaslampe. Noen som vet hvor?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 De fleste er vel rimelig tomme nå vil jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Så at Europris har 20%, ikke allverden kanskje. Plantasjen har 30-50%. Sikkert veldig forskjellig i hvilke butikker det er mest utplukket.
Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Kjøpte nettopp fine møbler hos Hilmers Hus. 30 % avslag. De hadde en del på Plantasjen også, men Hilmers hadde finere ting.
Pasha Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Skal du ha bra ting nå så er nok det meste utsolgt tenker jeg. Vel det aller dyreste er kanskje igjen,, Du må nesten bare høre rundt i omårdet der du bor. Plantasjen i oslo har nødvendigivis ikke det samme igjen som plantasjen i trondheim
tiffany_1325 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 På Åhlens er det -30% av halv pris på hagemøbler, masse fint igjen, ihvertfall i en del butikker! Men salget varer kun ut i morgen
Apple- Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 De har gassgrill fra Weber med tre brennere og keramisk grill til 1 990 på Smart Club! (Tror den kostet 2 990 fra før.)
Pasha Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Den er riktignok produsert av Weber, men en Weber grill er det ikke. (er noe enklere laget.. og ikke så solid.. f.eks ser dere på rammen rundt grillen (rundt der rista ligger) ser dere at en "ordentlig" weber er mer solid og bedre laget).. men til den prisen (både før pris og tilbudsprisen deres) er det jo en veldig god grill
Apple- Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Den er riktignok produsert av Weber, men en Weber grill er det ikke. (er noe enklere laget.. og ikke så solid.. f.eks ser dere på rammen rundt grillen (rundt der rista ligger) ser dere at en "ordentlig" weber er mer solid og bedre laget).. men til den prisen (både før pris og tilbudsprisen deres) er det jo en veldig god grill Så bare at det sto Weber, jeg. Hva er forskjellen på en grill produsert av Weber og en Weber-grill?
Pasha Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 omtrent det jeg nevnte i innlegget mitt. Den er noe enklere laget og ikke fult så bra som en som heter Weber. (f.eks har ducan inntil 10 års garanti, weber har inntil 25 års garanti). Men skjønner jo godt at det ikke er lett å skjønne forskjellen på de for en som ikke driver med det. For STOR forskjell er det jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå