Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet

Har du prøv Lip Plump gloss som selges bl.a på Vita?

Reklamen sier den skal "pumpe" opp/forstørre leppene dine.

Er det bare tull?

Har noen erfaring med det produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mange av disse fungerer, du føler det prikker i leppene, noen syns det er ubehagelig.

Leppene blir ikke direkte større men oppsvølmete, litt som når en har klinet mye og lenge :fnise: og de får en friskere farge.

Jeg har en jeg liker veldig godt, men det samme gjelder ikke samboeren min...

Skrevet

de blir ikke akkurat større, men collagenet gjør at det samler seg litt ekstra blod der en liten stund. de hovner litt opp, og blir rødere... dette er dog kortvarig.

husker jeg nusset datteren min på kinnet når jeg brukte sånn lip-gloss. hun fikk en svær, rød flekk der jeg nusset...

konklusjon: ja, det funker littegrann, men tviler på at noen ser forskjell.

Skrevet

Jeg var på et vorspiel en gang der en av jentene hadde en sånn (vet ikke om det var den, men ihverfall et lignende produkt) og jeg så forskjell på henne med en gang.

Skrevet

Bare tull! Har prøvd alt som er på markedet og har ikke funnet en eneste som faktisk gir synlig resultat. Det eneste som jeg har kjent er at noen merker prikker mer i leppene enn andre. Men synlig større lepper? Niks, bare tull og fanteri!

Skrevet

jeg brukte en som heter "city lips" (koster 399 på vita), og den funket faktisk, den altså... det er bare dèt at den funket såpass lite at det antageligvis ikke er verdt det. jeg tror dessuten at man føler at de virker mye mer enn de gjør, pga all stikkingen :)

Skrevet

Jeg fikk munnsår av min, så turde ikke bruke den mer.

Skrevet

Jeg synes den funker, men hjelper ikke å ha den på om natta som de sier. Tar den på når jeg skal ut og får oppsvulmete lepper med fin farge.

Skrevet

Har den et spesielt navn? "Den" som er best? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...