Smørblomsten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har ikke helt skjønt det med neglelakkfjernere...Som regel har man to valg: en med aceton, eller en uten. Hvilken skal man velge, og hvorfor? Den jeg har stående nå er Depend (med blå "etikett") uten aceton.
(-:Domino:-) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Har du kunstige negler, bør du velge uten aceton, da aceton kan få neglene til å smuldre bort eller løsne. Uten aceton er altså mest skånsomt for neglene dine.
Smørblomsten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 OK, takk for svar. Jeg har ikke kunstige negler. Men hva er da poenget med to forskjellige tro!? Alle vil vel ha den som er mest skånsom....
Gjest Borghild Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Med er best også får du gratis dop på kjøpet! Sniffffffffffff
Leo Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har naturlige negler og foretrekker helt klart den varianten med aceton. Den uten er helt sikkert mer skånsom, men jeg foretrekker neglelakkfjerner som faktisk fjerner neglelakken og det synes jeg ikke den uten gjør sånn helt uten videre. På kunstige negler derimot bør man definitivt bruke neglelakkfjerner uten aceton siden aceton oppløser den kunsitige neglen og evt. også limet som er brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå