Gjest Gjest_Kristina_* Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Min venninne ble i går utsatt for vold fra to thaidamer inne på en pub. De lugget min venninnen og min venninne prøvde å ta igjen så godt hun klarte. Plutselig så kommer en 2 meter høy mann som viste seg å være mannen til hun ene thaidama å drar til min venninne med knyttneven i ansiktet. Alle rundt prøvde å forhindre dette. Brått klarer denne mannen å slå et ølglass i hode på min venninne så glasset knuser! Burde ikke denne mannen ha prøvd å skille disse damene istedenfor blind vold! Jeg sier hun skal anmelde dette og det er flere vitner på det! Han ene som prøvde å forhindre dette fikk seg selv en midt på nesa av hu ene thaidama! Bartenderen fulgte min venninne hjem! Bør hun anmelde forholdet? Jeg mener det og hun har flere vitner som taler hennes sak! Hun har navnet på denne voldelige mannen!
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 (endret) Ja, det bør hun anmelde. Fy så stygge noen folk kan være!!! Endret 1. august 2007 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Dette ville jeg ha anmeldt Stygge og gale folk Hva kan skje med en slik anmeldelse.Det ble jo brukt vold med redskap som et ølglass i hodet.Det kan være ekstremt farlig det!
Altena Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Takke meg til for noen drittsekker Hadde jeg vært vitne til det der hadde jeg nok neppe latt være å gripe inn...skjønner ikke hvorfor enkelte møkkafolk går på byen for å lage kvalme. Jeg sier som de andre her, det er bare til å anmelde det umiddelbart. Håper det går bedre med venninnen din nå
Gjest Gjest_Kristina_* Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Takk for omtanken for min veninne Samboeren hennes var oppe i går kveld å snakket med bartenderen og et vitne. Bartenderen hadde selv fått et slag i ansiktet av denne lille thaidama og det samme hadde han ene som prøvde å hjelpe til.Sistnevnte blødde kraftig fra nesa. Det viste seg at det var samme thaidame som hadde slått min venninne med ølglasset i hodet hennes, og mannen til thaidama hadde som nevnt dratt til min venninne med knyttet neve i ansiktet. Jeg blir så forbannet over sånne mennesker Min venninne er i dag gul og blå oppover arnene, i ansiktet og ekstremt vondt i hodet og i nakkeområdet og veldig lei seg. Hun skal anmelde saken. Noen som vet hva politiet gjør med sånne saker? Takk for fine svar jenter
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Bare å anmelde det, men må innrømme at jeg lurer på hva som skjedde som ledet opp til dette, er vel ingen som bare plutselig flyr på noen på den måten? Ikke at jeg sier venninna di fortjente det som skjedde, men jeg blir nysgjerrig på hva hun har sagt eller gjort
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Bare å anmelde det, men må innrømme at jeg lurer på hva som skjedde som ledet opp til dette, er vel ingen som bare plutselig flyr på noen på den måten? Ikke at jeg sier venninna di fortjente det som skjedde, men jeg blir nysgjerrig på hva hun har sagt eller gjort Jo, det skjer faktisk. En gang jeg var ute i Harstad så var det ei som sprang på meg. Jeg var mildt sagt sjokka, for jeg er alltid glad og oppfører meg aldri aggresivt ute på byen. Jeg måtte bare få henne unna meg, så jeg skøv henne hardt bortover i rent selvforsvar, hun fløg borti et bord. Jeg så at det gikk bra med henne, tenkte herregud, nå må hun vel skjønne at hun må la meg være i fred (jeg er nok mye sterkere enn jeg ser ut til). Neida, hun kom på nytt, denne gangen skjøv jeg henne bortover dansegulvet, ville ikke at hun skulle skade seg. Nå må hun gi seg, tenkte jeg. Da kom hun plutselig med venninna, hun var skikkelig grym og stor. Hjelpe meg, dette klarer jeg ikke, tenkte jeg. Da kom heldigvis vakten, de var kjente for å lage bråk, så de ble kastet ut begge to.
Gjest HeidiO Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Kan jeg spørre om dette hendte i Haugesund? I det siste har det vært problemer med thaidamer som er ute etter å lage bråk.. De klenger seg innpå menn på dansegulvet, og når nattklubben stenger venter mennene deres utenfor og banker opp de eventuelle mannfolkene konene deres har danset med.. De er bare ute etter å lage kvalm og bråk på byen, også med andre damer som ikke har gjort noe!!
Gjest Blondie65 Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Hvorfor anmelder ikke puben og pubverten dette da? Hadde det vært min pub (og det hadde spilt liten rolle om den var nystartet pub langt oppi-innavlum-dalum-potitland med liten kundekrets) så hadde vedkommende thaibryterske med følge vært uønsket og stoppet i døren på livsstid. En politianmeldelse av forholdet vil gjøre en slik utestengelse så mye lettere å begrunne enn uten. Og JA jeg ville anmeldt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå