Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke hårfjerningskrem om man har et par dagers stubber etter barbering? Er så lei av de stikkete stubbene som kommer ut hele tiden. Føler at ingen hårrfjerning fungerer på meg. Prøvde brasiliansk voksing her for en stund siden. Gjorde det på en fredag og merket at det hadde vokst ut hår på mandag. Sånn skal det da ikke være? Hadde lange hår så det hadde ikke med det å gjøre.

Uansett, hvilken hårfjerningskrem er dere fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Veet er OK, men må ofte la den sitte lenger enn det de sier i bruksanvisningen. Men det fungerer jo på samme måte som en høvel, hårene løser seg liksom opp, og så bruker man en plasthøvel til å skrape dem bort.

Men effekten blir jo omtrent som når du barberer, og barbering går jo mye fortere.

Skrevet

Jeg er også fornøyd med Veet.

Har forsøkt Velvet Touch sandpapir-votter, de er IKKE verdt bryet, du får IKKE silkemyke legger på 1-2-3 som varer lenge, nei, det er vanskelig å få av alt m det sandpapiret, og d tar laaang tid og jeg må gå over m høvelen etterpå, m.a.o IKKE prøv Velvet Touch...men d var jo ikke spm ditt, sorry.

Veet fungerer bedre enn høvel, for meg da...Tar lenger tid før hårene vokser ut etter noen gangers bruk :)

Skrevet

Takk for svar... Prøver Veet da..men, noen som har vært borti at hårene kommer tilbake så fort etter voksing?

Og Velvet Touch har jeg prøvd, for noe tull...ble skikkelig sår på leggene også.

Skrevet

liker ikke voksing selv.... men hørt noe jeg tror er grunnen til at det fortsatt kom tilbake hår fort: til enhver tid vises nemlig ikke mer enn en brøkdel av alle hårene vi egentlig har på leggene fordi håret vokser i faser, dvs det tar litt tid fra det "fødes" til det faktisk stikker ut over huden. Ergo må man vokse en god del ganger etter hverandre for å få nappet ut alle hårene....(men dersom denne syklusen er kort (aner ikke hvor lenge et hår sitter på før det faller av) så vil du jo aldri rekke å nappe ut alt uten å få rask gjenvekst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...