Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele sommer har vi pusset opp badet. Vi har brukt ett firma til jobben. Eieren av firmaet har kjørt rundt i en veldig gammel bil, hvor det lakk olje. Mye av asfalten i vårt felles område har blitt flekket av olje. Naboen gikk til slutt og ansatte noen til å spyle bort flekkene, noe jeg skjønner da det ikke så pent ut. Burde vi ta denne regningen, eller kan vi sende den til firmaet, som hadde skylden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt sent å komme med dette nå. Først burde dere gjort ham oppmerksom på at bilen lakk og at han derfor burde parkere et annet sted. Før dere fikk andre til å fjerne det, burde han fått sjansen til å fjerne det selv. Men det er jo lov å prøve seg.....

Hilsen Lille meg

Skrevet

Hadde naboen snakket med dere om dette på forhånd slik at dere kunne tatt det opp med eieren av bilen? Og har naboen bedt dere ta regningen?

Skrevet

Dette hadde jeg ikke brydd meg om. Oljeflekker forsvinner etterhvert med regnet og tidens tann, så å ansette noen for å spyle de vekk synes jeg er helt borti natta. Følgelig hadde jeg ikke tatt regningen og heller ikke sendt den til firmaet som pusset opp badet mitt. Hva naboen velger å gjøre er ikke min business.

Skrevet
I hele sommer har vi pusset opp badet. Vi har brukt ett firma til jobben. Eieren av firmaet har kjørt rundt i en veldig gammel bil, hvor det lakk olje. Mye av asfalten i vårt felles område har blitt flekket av olje. Naboen gikk til slutt og ansatte noen til å spyle bort flekkene, noe jeg skjønner da det ikke så pent ut. Burde vi ta denne regningen, eller kan vi sende den til firmaet, som hadde skylden?

Personlig hadde jeg tatt regningen selv først og så eventuelt prøvet å få noe tilbake. Naboen (og kanskje naboskapet) skal iallefall ikke belastes for dette.

Om det var virkelig sølete flekker og barn i området kan jeg godt forstå at det ble fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...