Gå til innhold

Liker du McDonaldsmat?

Fremhevede innlegg

Gjest Cruella
Skrevet

Liker godt McDonaldsmat jeg, men har ikke så store krav da. (Oppvokst i en supersunn familie med fisk minst 3 ganger i uka, uten å bo nordpå)

Så jeg er glad i junkfood. Liker best nuggetsene, men også BigMac og McFeast. Eplepaien og fruktpaien, synes jeg er kjempegode.

L-B

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Chicken Nuggets med dip og chips er nydelig en gang i blant, det hender jeg er innom og får med meg en stor posjon av dette som jeg tar med hjem. Pluss eplepai!

:oops:

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

Det går an en gang i blandt, men jeg må være enig med den som sa at i junkfood så er pizza kongen.

Skrevet

Mc. Donalds- Mmmm..........

Spiser alltid Mc. Feast!!!! Har smakt Big Mac og Quarter Pounder og, men de er ikke like gode :wink:

Skrevet

Jeg synes at McDonalds mat er helt ok, klarer ikke spise det hver uke, men sånn av og til er det greit. Har funnet ut at det er en ganske god kur mot bakrus. En medium meny og cola, og så en god rap :lol:

Burger King SMAKER mer enn McDonalds, men milkshaken deres er ikke like god som på MD!

Jeg burde egentlig være mot både BK og MD, siden jeg er mot kapiltalisering og nedhogging av regnskog, men fristelsen blir for stor!

Skrevet

Liker ikke denne junkfooden så godt, jeg ... Er ikke noe jeg MÅ ha ...

Skrevet

Er ikke veldig glad i hamburgerne, synes de er litt "vasne".

Men chicken nuggets, det er godt det! :D

Skrevet

Hamburgerne er tynne og tørre- æsj.

Men liker kyllingsalaten deres da- overasskende god!

Gjest Hungle
Skrevet

Fruktpaien og nuggetsene er gode, men ellers er Burger King best!

Skrevet

Det er sjeldent jeg spiser hamburgere, men når jeg gjør det pleier jeg å ende opp på Burger King fremfor Mc Donalds. Synes hamburgerne smaker mye bedre der. :briller:

Skrevet

Foretrekker å ordne burgere og chips selv, mye bedre... :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i MacDonalds mat, men ikke for ofte. Foretrekker faktisk MacD og BK framfor andre burgere. Her i Tr. heim (er ikke innfødt) smakte jeg verdens vondeste burger på O'Martins, masse grillkrydder og kinakål, det syns jeg er ekkelt. Men pizzaen der er god. Jeg spiser alltid Quarter Pounder, jeg liker nemlig, som en av få, sylteagurkene og den sure amerikanske sennepen.

Jeg liker også nuggets, is og pai. Noe av det verste med MacDonalds er frityrlukta og småbarnsfamiliene....

Gjest gjest1
Skrevet

Liker bare McFlurry (eller som en veninne sa: McFlyffy).

Skrevet

Liker best Burger King men BK er lagt ned her jeg bor så vi har bare McD nå, og når nøden er størst.......... Spiser McD veldig sjelden, emn når jeg gjør det spiser jeg det meste bortsett fra Big Mac som er helt ufyselig.

Jordbær milkshake er kjempegodt. Samme med salatene deres.

Skrevet

nei. æsj. gi meg en skikkelig keema nan som SMAKER noe.

Skrevet

Er ikke så glad i McDonalds-mat, du finner meg heller på Burger King eller Malik's. Ikke at jeg spiser så ofte på disse stedene, men jeg får av og til et skikkelig kick på junkfood, og hva er da bedre enn chicken nuggets fra Malik's eller whopper meny på Burger King? Og så er det Pizzabua, som har gode pizzaer med tynn bunn og godt med fyll. Blir sulten jeg nå...

ringblomst

Skrevet

Jeg foretrekker heller Burger King hamburger. Smakte en sinnsykt god en på vei hjem fra by`n engang. Var med en venninne på sjappa i Grensen. Det var en stor og saftig burger med en herlig dressing og frisk salat!!!

YUM :D

Ellers her i by`n så er det Bergbys som gjelder (den lokale burgersjappa a la Maccern og BK. Vi har en McDonalds i Porsgrunn, men det er den ekleste og mest shabby filialen jeg har sett *grøsse*). Men selv Bergby`s er ikke så god som den pleide å være.

Fortiden er det pizza fra Dolly Dimple eller burger og ordentlig chips fra Mix. Knall :D

Skrevet

Aaaaahhhhhhh, chikken mcnuggets er super godt. Og jeg har lært meg hele menyen utenom....................en medium chikken Mcnuggets meny, 9 biter med sursøtsaus, cola å drikke, spises her :Hehe:

Hva den koster er jeg ikke helt sikker på siden jeg på dette tidspunktete nærmest står og tripper foran disken og sikler etter nuggetsene mine :P

Skrevet

Den største nedturen for meg i hverdagen må være hvis jeg er nødt til å spise på MacDonalds.

Har heldigvis greid å påvirke ungene mine også. Dessuten boikotter vi Amerikanske varer for tiden!!!! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...