Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1,67m høy og opplever stadig at buksene enten er for korte eller for lange i beina. Antar at jeg ikke er den eneste om det...

Når jeg i tillegg er så sær at jeg vil ha bukser med litt bootcut og som ikke er veldig lave i livet (rett under navelen), er det visst helt håpløst i følge de butikkene jeg har vært innom.

Er det noen som veit om ei bukse som passer til denne beskrivelsen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Lee har i hvertfall 31" og 33" i lengde. Ang. modeller, må du bare prøve deg fram.

Skrevet

Takk, Lee er notert!

Skrevet

Har samme problem!! :sur:

Har prøvd LEE, men liker ikke de..

Gjest Matilda
Skrevet

Lee Leola og Levis 572 kan kanskje være verdt et forsøk? De passer ihvertfall meg veldig bra. :)

Skrevet

Levis 572 er ei veldig bra bukse til meg, men i følge butikkene jeg har vært i finnes den ikke i lengde 33".

Hvis jeg er feilopplyst blir jeg veldig glad!!

Gjest MrsC-ii
Skrevet

Jeg er også en sånn jeanstype som helst skal ha en slik mellomlengde. Det er en liten stund siden jeg kjøpte skikkelige jeans nå, men mener å huske at guttejeans har andre lengder enn jente. Kan være verdt et forsøk.

Sluttet meg også til anbefaling vedrørende LEE.

MrsC- ii

Gjest Matilda
Skrevet (endret)
Levis 572 er ei veldig bra bukse til meg, men i følge butikkene jeg har vært i finnes den ikke i lengde 33".

Hvis jeg er feilopplyst blir jeg veldig glad!!

Hm, nei har ikke sett det jeg heller. Men måtte nevne den siden den passet bra til de andre kravene dine (ikke altfor lav i livet + bootcut). Den sitter veldig bra på meg også.

Anbefaler deg å prøve Lee Leola, den finnes i lengde 33. :)

Endret av Matilda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...