Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ha ha, her skal det bli liv. Jeg gleder meg til reaksjonene etter tre sider med beskrivelse av ulike brukere. Jeg har mange forestillinger, men den mest korrekte er nok Stockdama på grunn av den virkelige avataren hennes (digger den). Rå og flott dame.
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har mange forestillinger, men den mest korrekte er nok Stockdama på grunn av den virkelige avataren hennes (digger den). Rå og flott dame. Det er jeg enig i. Tar litt jeg og.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Den avataren til Stockdama skremmer meg av en eller annen grunn :hår: Men flott dame ja. Pax, fordi hun har et nydelig vesen og en kjempefin avatar...
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 (endret) Det er umulig å si. Jeg tror du er pen Tanita I og med at jeg tror jeg har rett så tror jeg ikke det er helt umulig å si Edit: Det er selvfølgelig mange andre jeg tror er pen også Endret 1. august 2007 av Chrizzy
Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg tror du er pen Tanita Det har slått meg også.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 HVem er denne Stockdama? Link til diskusjon hun deltar i?
Gjest vimselot Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Jeg ER pen. Det er sant, altså, men jeg er ikke såån pen med lange ben og digre pupper. Jeg er bare... pen... Våger noen si meg i mot nå? Neppe, fordi jeg er bare vanlig pen og søt. Litt uvanlig søt, men det er jo alle.... som ikke spiser for mye salt... Jeg ER pen. Ferdig med det. Det er ikke min feil, og jeg er så pen at jeg ikke trenger bruke sminke heller... (gjør det noen ganger, da kaller jeg det for psykisk kamuflasje, dvs om jeg er nervøs før et møte f.eks) Jeg burde tatt av par kilo, men jeg er ikke født for å se perfekt ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Jeg ER pen. Det er sant, altså, men jeg er ikke såån pen med lange ben og digre pupper. Jeg er bare... pen... Beskjedenheten er kledelig Våger noen si meg i mot nå? Neppe, fordi jeg er bare vanlig pen og søt. Litt uvanlig søt, men det er jo alle.... som ikke spiser for mye salt... Nydelig! Men nei, sier deg ikke imot. Tror du kan ha rett i det. Du er iallfall søt her
Gjest *Mim* Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Alle bare venter på å bli nevnt i denne tråden... Jeg gjør det - dere er pene!
Rosalie Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Jeg er dritpen. Også er jeg veldig ydmyk og har tonnevis med selvinnsikt.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Penheten sitter mellom ørene på meg ... eller var det gjennom ... ble litt usikker. Er jo Blånd da så ...
Gjest Ulva35 Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Pen Jeg er ikke pen, jeg er vakker Og jeg liker ikke *Morsom tråd*
Gjest Gjesten Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 Pax; avataren din, er det Death frå Sandman? Ho er i så fall både pen og dødsrå, og fjernar all redsel for døden
Ephemera Skrevet 2. august 2007 #20 Skrevet 2. august 2007 Alle bare venter på å bli nevnt i denne tråden... Jeg gjør det - dere er pene! Åh... endelig!! Tusen takk *Mim*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå