Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Kort spørsmål. Kjenner en igjen noen her på KG holder en kjeft, hva? Det de ikke vet kan de ikke bli brydd av? Vis-a-vis vedkommende mener jeg. At en holder kjeft ellers er jo selvsagt.
Gjest lillebøll Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hadde sagt det jeg. Fant ei venninne her inne, sa i fra hun først faktisk. Vi kjente hverandre igjen samtidig.
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde kanskje sagt det, men det hadde komt an på hvor godt jeg kjente personen.
Gjest baby-E Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde sendt en pm jeg. Hvis ikke hadde jeg følt at jeg snoket rundt...
Arkana Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg ville sagt det hvis det var en jeg kjente relativt godt, men ikke hvis det var en bekjent eller bare noen jeg visste hvem var uten å kjenne dem særlig.
Gjest bada Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde sendt en pm jeg. Hvis ikke hadde jeg følt at jeg snoket rundt... Jeg også. Og hvis noen kjenner igjen meg, håper jeg de gjør det samme.
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 (endret) Men da kan man kanskje ikke være helt sikker, heller? Blir kanskje litt teit å spørre "Er du X" også er det feil. Edit: Siterte feil. Endret 1. august 2007 av Pax
Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde nok sendt en pm hvis jeg var sikker og kjente personen godt. Håper igrunn folk gjør det samme med meg, selv om jeg kun skriver det jeg kan stå for i det virkelige liv.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Bevares så kjappe dere er. Er ikke 100% sikker, men 99%...og lett å spørre uten å bruke navn, tidligere bosted funker. En slags bekjent...ingen felles kontaktflate på flere år. Gikk først opp for meg idag, og syns vel allerede at jeg har fått vite mer enn jeg ville vite om vedkommende. Æsj. Er jo meg som blir brydd av det da. Får vel bare finne meg i det...
Anglofil Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg har blitt gjenkjent og da var det noen som ringte meg å sa i fra og det var en veldig hyggelig gest synes jeg. Det var uansett ikke noe problem, jeg skammer meg ikke over noe jeg har skrevet her inne og hun var en god venninne, så jeg synes ihvertfall ikke det var noe å skamme seg over. Mvh Yvonne Endret 1. august 2007 av yvonne
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde sagt i fra. Slik jeg håper at jeg hadde fått beskjed om noen kjente meg igjen. Det har faktisk skjedd med meg, det var Trampe, hun sa det til meg neste gang vi kom i prat (vi gikk på skole sammen), det var realt synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Jeg kjente igjen en kollega som jeg var i prosjekt sammen med. Hun var veldig aktiv og synlig her inne en periode. Jeg sa fra og hus satte pris på det, men jeg visste litt mer om henne enn jeg egentlig var interessert i. Det er en ting at jeg kan fortelle alt jeg sier her inne til venner, men vil jeg fortelle alt til en halvkjent kollega?
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 (endret) Om man ikke har sånn lyst til å vite masse om disse personene så kan man vel bare ignorere de? Det bryr meg katta om naboen skriver at hun har hatt sex med 20 stykker på en mnd, skjønner ikke hva som er så plagsomt med at man får vite noe om noen her. Mange mennesker er veldi åpne når de prater med andre også, langt mer åpne enn de fleste. Edit: Skrivefeil Endret 1. august 2007 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Om man ikke har sånn lyst til å vite masse om disse personene så kan man vel bare ignorere de? Kommer nok helst til å forsøke det jeg iallfall. Takker for innspill
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Kommer nok helst til å forsøke det jeg iallfall. Takker for innspill Jeg håper jeg klarer å la være å snike om jeg kjenner igjen noen her
Gjest King James Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Jeg vet hvem 1 er her inne. Men jeg sier ikke hvem personen jeg vet hvem er. Er her inne heller
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Jeg ville sagt fra, og håper andre vil gjøre det med meg.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Jeg har gjenkjent ei jeg gikk på VGS med, og spurte enkelt og greit om hun hadde gått der, og da visste hun hvem jeg var og
Gjest vimselot Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Jeg er blitt gjenkjent, men kun pga par tre vet om nicket mitt...
Drua Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Jeg ville sagt fra, og håper andre vil gjøre det med meg. Jepp, jeg har gjenkjent to stykker og sagt i fra til begge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå