Gå til innhold

Toner/fuktighetskrem fra Dermalogica

Anbefalte innlegg

Gjest piropa
Skrevet

Har akkurat kjøpt Ultracalming cleanser fra Dermalogica på SN. Det jeg nå lurer på er følgende:

1) Bør jeg kjøpe en toner også? Har før følt at tonere tørker ut huden og gjør den stram, liksom (det har vært fra andre merker enn Dermalogica. I tilfelle, hvilken toner fra Derm. bør jeg velge?

2) Vanlig fuktighetskrem fra Dermalogica. Har normal hud, av og til noen tørre flekker. Vil ha noe som gir god fukt, men ikke fett. Hvilken? (dersom dere vet andre og bedre fuktighetskremer fra andre merker, til under 200kr på SN, skriv de gjerne!!:))

Haster litt dette, da jeg helst skulle ha bestilt ikveld!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Active moist gir fukt, men ikke fett. Men om du har tørre flekker spørs det om den gir fukt nok.

Skrevet

Jeg har samme hud som ts, dvs tørre flekker (men lett blank t-sone), og bruker skin smoothing cream. Den virker kanskje veldig rik men trekker godt inn og er veldig drøy. Brukt active moist også om sommeren når huden min er mindre tørr. Om vintrene har jeg også prøvd den ekstra rike fuktighetskremen som jeg ikke husker hva heter akkuart nå. Den er helt ok den også.

Får sjelden kviser nå og har fått mer lettstelt hud så er veldig fornøyd med dermlogica.

Gjest piropa
Skrevet

Og et lite tilleggs-spørsmål: hvorfor står Dermalogicas Skin Smoothing Cream under "night-care" på Strawberrynet? Har det noe og si egentlig, eller er det to utgaver av denne kremen; en dag-krem og en natt-krem?

Skrevet

bruker ikke toner nei. fikk sånn dermalogica facemapping hvor du får anbefalt produkter og de sa det ikke var nødvendig som basisprodukt i hvert fall. god rens og fuktighet var viktigst og så kunne jeg legge til scrub og maske etterhvert.

de fleste renseprodukter i dag er jo såpass gode at man ikke trenger en toner for å ta vekk rester. ellers er jo toner for å normalisere ph'en i huden og lukke porer men for de fleste holder det med å splashe ansiktet i kaldt vann etter rens for å få samme effekt. (og det med ph var mer viktig før da renseproduktene var hardere mot huden)

det finnes ingen dag og nattkrem. er vel litt tilfeldig hvordan de sorterer. les mer om produktene på f.eks minhud.no

Skrevet

jeg bruker toneren innimellom, før skin smoothing cream.. (som jeg elsker). Ved å ta på toneren, smøre lett ut og umiddelbart påføre fuktighetskremen føler jeg at huden fuktes ekstra. Men toneren er ikke noe must heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...