Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt helt avhengig av duftlys fra Durance. Butikken der jeg pleier og kjøpe de har sommerlukket nå..lurte derfor på om det var noen som visste om noen steder som har de? Blomster-interiør butikker e.l.. De heter som sagt Durance, jeg bruker vanilje, koster 149 per stk.

Tar gjerne i mot tips om andre merker også, men de må være i samme intens-lukt gruppen som disse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener å huske at jeg har sett det på house of oslo....de har i hvert fall merket der.

Skrevet
mener å huske at jeg har sett det på house of oslo....de har i hvert fall merket der.

Ok..hmm, hvor er det henne??

Skrevet

Ok..hmm, hvor er det henne??

House of Oslo ligger i bygget som tidligere var Vika Torvet, overfor Aker Brygge på en måte. Hjemmesiden deres funker ikke men du kan se her :) .

Jeg jobber vis a vis og er stadig innom der, og det stemmer at de har disse lysene i en av butikkene der. Husker ikke navnet i farten, men den ligger i første etg, og selger fortrinnsvis stæsj til badet (masse ekslusive håndklær, Marimeko-artikler osv.) Hamstrer disse lysene selv, jeg. Men kjapp deg, for det virker som det begynner å tømmes nå, og de har ialle fall ikke tatt inn noe nytt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...