onyx Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noen som kan anbefale en pulsklokke uten brystbelte? Jeg trenger ikke noe avansert, men hvis den beregner ca kaloriforbruk hadde det vært greit. Jeg er klar over at jeg vil få en riktigere måling med brystbelte, men siden jeg er ganske barmfager så har jeg problemer med å få et brystbelte til å sitte behagelig og godt.
Majka Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg har ikke brukt pulsklokke uten brystbelte, men jeg bruker sports-bh med integrert pulsbelte. Om du ikke er veldig kresen på hvilket merke du bruker i sports-bh, så kan jo det kanskje være et alternativ? Jeg vet om to produkter. Den ene er "F Card BH" fra Adidas som du bl. a får kjøpt hos Oslo Sportslager. Du vil da trenge en Polar puls sensor i tillegg som du knepper på, og pulsklokke selvfølgelig. Selv har jeg bestillt fra Numetrex, der jeg kjøpte et sett med både Sports-bh, polar sensor og pulsklokke. Det fins både enkle og avanserte klokkevarianter, og nå selger de også trøyer. Dette bestille jeg da altså fra USA. Så langt har jeg vært meget fornøyd. Sensorene ligger i strikken som går rundt under brystene, og jeg merker ingen forskjell i forhold til vanlige sports-bh'er. Håper du finner noe du blir fornøyd med
onyx Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Tja, det kunne jo fungere, men det forutsetter jo at disse sportsbhene kommer i en ganske stor cupstørrelse. Jeg får sjekke, men jeg tviler på at de kommer i min størrelse. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå