Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er visst ett yndet mål for manipulerende playere men nå er det nok :kaffe: denne siste mannen her som lurte meg trill rundt- hver eneste mann som kontakter meg og som jeg ikke er interessert i - jeg skal gi dem DITT telefonnummer.. "snill"- dette skal pågå til du blir gammel- siden du så og si nesten presset meg til sex pga dine egen egosentritet og lyst på meg.. "snill".. Dere andre bitcher der ute som skuler på meg fordi dere misunner meg den slanke kroppen min, dere som slenger dritt om meg uten å kjenne meg. Alle dere som vil bruke meg KUN for egen vinning- Jeg ser snill ut, egentlig var jeg det- men hvis det er noen av dere som krummer ett hår på mitt hode igjen så tar jeg hevn. Drittlei av å bli behandlet dårlig bare fordi andre mennesker sliter med dårlig selvbilde. Endelig har jeg lært meg hvor lite menneskers ord betyr, hvor regelrett vonde og uspekulerte de kan være.
emi Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Stakkars deg. Men når alt kommer til alt, tror du hevn vil føles bra? Hva om du hevner deg på en som bare vil deg godt?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Stakkars deg. Men når alt kommer til alt, tror du hevn vil føles bra? Hva om du hevner deg på en som bare vil deg godt? ja, jeg tror det-føles ikke bra å bli tråkket på, manipulert og brukt heller for å si det slik- jeg blir aldri en av dem-men STYGG skal jeg bli mot det som er det mot meg. Jeg har aldri gjort dem noe.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Du har tydeligvis ingen anelse om hva TS har opplevd. Jeg har blitt manipulert til de grader av en skikkelig drittsekk. Værste sorten man kan komme utfor, jeg føler meg brukt, skitten, lurt og jeg er forbanna de velger ut tilfeldige "ofre" og bruker dem bevisst for egen vinning, at jeg kan være så ufattelig DUM -men vanskelig å beskytte seg mot løgn jeg ville egentlig ikke ha sex med denne fyren-men han var tydligvis despo på meg- tok meg med på ett hotell- jeg stoppet ham og sa dette ikke var riktig - likevel så snakket han meg rundt... går det AN å være så dum????????????
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 (endret) Men om du nå har lært hvordan man gjenkjenner playere kan du unngå dem i framtiden. Edit: Prøve i alle fall, noen går i fåreklær. Endret 1. august 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Men om du nå har lært hvordan man gjenkjenner playere kan du unngå dem i framtiden. Edit: Prøve i alle fall, noen går i fåreklær. Sant nok, men du Pax - hva mener du med at noen går i fåreklær? vet du noe mer om det så fortell- jeg er nemlig ett populært mål
Gjest jente37 Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 99% av dette forumet omhandler TS's problemer! Enten får hun finne seg i at kjærlighet/livet generelt er tøft, eller så får jenta ta seg en tur til psykiater.
mamut75 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Det er ikke noen sikker måte å unngå å bli lurt av løgnere på , men hvis du aldri gjør ting med mindre det er fordi du har lyst til å gjøre akkurat den tingen er det iallefall en måte å unngå å bli "brukt" . Selvom det da i ettertid skulle vise seg at han bare var ute etter kroppen din etc , så har jo du også fått det du ville , ikke sandt? Det er dumt å gjøre ting "bare fordi andre vil du skal gjøre det " fordi det da er lett å ende opp med følelsen av "å ha blitt brukt " .
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Det er ikke noen sikker måte å unngå å bli lurt av løgnere på , men hvis du aldri gjør ting med mindre det er fordi du har lyst til å gjøre akkurat den tingen er det iallefall en måte å unngå å bli "brukt" . Selvom det da i ettertid skulle vise seg at han bare var ute etter kroppen din etc , så har jo du også fått det du ville , ikke sandt? Det er dumt å gjøre ting "bare fordi andre vil du skal gjøre det " fordi det da er lett å ende opp med følelsen av "å ha blitt brukt " . Nei, jeg fikk ikke det jeg ville- tvert i mot Jeg er for GOD for denne verden her
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Enig med væren her. Dessverre får man ikke rensket verden for folk som oppfører seg dårlig mot andre, og i en gitt situasjon kan man også selv være den som sårer uten å skjønne det. Men det er jo en annen diskusjon.... Er du "snill" i den forstand at du kanskje av og til strekker deg for langt for å behage andre mennesker? Er enig med deg i at utseende har en tendens til å være fluepapir på feil type menn men det lar seg somregel gjennomskue hvis man bruker tid på å bli kjent med noen. Håper du kommer over bitterheten og sinnet etterhvert, og innser at selv om det kan føles som man har mer kontroll ved å anta det verste så er det slitsomt i lengden å hele tiden være på defensiven ovenfor menn man treffer. Du hindrer jo også deg selv fra å treffe en bra mann. Men prøv å analysere deg selv litt og få innspill fra gode venner på småting du kan justere for å unngå verstingene.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Enig med væren her. Dessverre får man ikke rensket verden for folk som oppfører seg dårlig mot andre, og i en gitt situasjon kan man også selv være den som sårer uten å skjønne det. Men det er jo en annen diskusjon.... Er du "snill" i den forstand at du kanskje av og til strekker deg for langt for å behage andre mennesker? Er enig med deg i at utseende har en tendens til å være fluepapir på feil type menn men det lar seg somregel gjennomskue hvis man bruker tid på å bli kjent med noen. Håper du kommer over bitterheten og sinnet etterhvert, og innser at selv om det kan føles som man har mer kontroll ved å anta det verste så er det slitsomt i lengden å hele tiden være på defensiven ovenfor menn man treffer. Du hindrer jo også deg selv fra å treffe en bra mann. Men prøv å analysere deg selv litt og få innspill fra gode venner på småting du kan justere for å unngå verstingene. Takk.
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Sant nok, men du Pax - hva mener du med at noen går i fåreklær? vet du noe mer om det så fortell- jeg er nemlig ett populært mål Jeg siktet til playere som ikke virker som playere i det hele tatt. Vanskelig å se dem, så jeg har ingen konkrete tips. Jeg har vært som deg, jeg var et populært mål blant playere jeg og. Tenkte nøyaktig det samme som deg om hevn. Men det ble aldri noe av. Jeg jobbet mye med meg selv, stilte meg spørsmål som; Hvorfor blir jeg tiltrukket av den type menn, hvorfor blir den type menn tiltrukket av meg, osv. Også gikk det opp for meg at jeg var ikke interessert i playere lenger, og det gikk mye lettere å "se" dem blant menn jeg møtte. Etterpå det jobbet jeg med å prøve å se positivt på ting - alt, egentlig. Ikke fokusere på det negative. Og om de kjipe tingene, tenker jeg: Jeg har lært av det og jeg har møtt noen interessante mennesker. Jeg prøver å sitte igjen med det positive heller enn det negative. For det er veldig lett å sitte fast i bare negative tanker, og da blir man deprimert. Det funket for meg, i alle fall.
Frey Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Å hevne seg er å senke seg selv ned på det nivået man mener den som skal unngjelde for hevnen befinner seg på. Man gjør seg selv liten. bedre å lære av det som har skjedd og gå videre - litt såret, men mer kunnskapsrik og et bedre menneske enn drittsekken. Når det er sagt, så er det både litt fjortis og bimbo å la seg presse til sex. Er en mann virkelig interessert synes han det er ok å vente til etter en date eller fem
mamut75 Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Nei, jeg fikk ikke det jeg ville- tvert i mot Jeg er for GOD for denne verden her Nei jeg mente ikke at du fikk det du ville ..... Jeg mente , at hvis du hadde hatt sex med denne fyren for sexens egen skyld så hadde du selv også fått det du ønsket ut av den kvelden . Du nevnte over at du gjorde det FOR ham . Når en gjør noe FOR noen andre og ikke for sin egen skyld forventer man seg jo et eller annet tilbake , og når det et eller annet uteblir er det lett å føle seg lurt eller brukt .
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Når det er sagt, så er det både litt fjortis og bimbo å la seg presse til sex. Er en mann virkelig interessert synes han det er ok å vente til etter en date eller fem Men om det ikke var press, bare sex. Er det for mye forlangt å ville ha sex tidlig OG ha et seriøst forhold?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Vet du hva. Jeg tenker nøyaktig det samme som deg...sitter med de samme følelsene etter å ha opplevd noe som ligner. Jeg skjønner IKKE hvorfor jeg tror det beste om alle, og lar meg lure av folk gang på gang. Så jeg støtter deg for forsøker faktisk å "hardne" til selv.
Frey Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Men om det ikke var press, bare sex. Er det for mye forlangt å ville ha sex tidlig OG ha et seriøst forhold? Nei, men det er noe vesentlig annet enn å la seg presse til noe man i utgangspunktet ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå