Kakaokopp Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Rett og slett, noen som har forslag til middag? Ønsker sunne forslag Skal faktisk på butikken nå straks, så hvis noen der ute er kjappe...
Gjest gjest mann Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Rett og slett, noen som har forslag til middag? Ønsker sunne forslag Skal faktisk på butikken nå straks, så hvis noen der ute er kjappe... Hva med kylling,salat og baguett?? veldig godt og sundt det--
Quirky Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hva med kylling,salat og baguett?? veldig godt og sundt det-- Baguett er ikke sunt.
Kakaokopp Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Baguett er ikke sunt. Men veldig godt
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 grov baguette er ikke galt i seg selv det da. (eller fin for den saks skyld med mindre man spiser loff til hvert måltid liksom)
Gjest gloria Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Nå er ikke jeg noen ekspert på sunn mat, men wok burde vel være nokså sunt? Gjerne dropp nudlene til fordel for kylling. Ellers: Fisk ?
Grissini Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Jeg lager ofte tzatsiki av agurk, matyoughurt, hvitløk, litt salt og pepper. Bruker det som saus/dressing til kylling, svinekjøtt, kjøttboller av karbonadedeig osv.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Nå er ikke jeg noen ekspert på sunn mat, men wok burde vel være nokså sunt? Gjerne dropp nudlene til fordel for kylling. Ellers: Fisk ? Ja, den frosne typen jeg pleier å bruke har heelee 35 kalorier pr 100g.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå