Gå til innhold

Til menn; har dere ombestemt dere noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere menn;

om du har surret frem og tilbake med en jente, og du landet på at nei..du tror ikke det blir noe mer. Av enten den ene eller andre grunnen.

Har du opplevd at det etter en pause fra det hele eller lignende, har forandret seg?

At du allikevel vil forsøke, ikke klarer å gå helt fra det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann 42
Skrevet

Ja, det har jeg gjort to ganger. Og det var ikke noen god idè noen av gangene. Skal man satse sammen med et menneske, så bør det ikke være noen tvil i ens hjerte. Får man en litt uggen følelse når man tenker på å være tett med dette mennesket, så er det like greit å la være.

Den ene gangen ble det skikkelig ille, og vi endte opp med et realt brudd der både venner og bekjente ble involvert i skittkastinga.

Den andre gangen gikk det opp for meg etter et par uker at dette kom bare ikke til å gå, og så slo jeg opp. Da var det riktignok henne som hadde ombestemt seg mht meg først, men det blir vel det samme, på en måte.

Skrevet

Takk for svar :)

Hva om disse grunnene egentlig ikke er pga manglende følelser, men ting man innnbiller seg står i veien.

Altså, at han er redd for å satse rett og slett.

Men kjemien er så sterk som den kan bli.

Skrevet

Kjemien kan jo oppleves sterkest fra din side.

En mann er ikke redd for å inngå et forhold til en kvinne han har full kjemi med.

Skrevet

Jeg tror ikke det er så enkelt som en her skriver, at dersom kjemien er sterk nok vil en ikke være redd for å gå inn i et forhold. Mennesker har ulik bagasje med seg, og de aller fleste har nok opplevd å bli såret og skuffet. Dette kan takles på en rekke ulike måter, og jeg er helt hundre prosent sikker på at det å møte en person som vekker sterke følelser i en kan være skremmende. Av og til møter en en partner som det er enklet og fint å inngå et forhold til, mens en feks i møte med en som vekker sterke følelser plutselig står overfor noe en kanskje ikke er klar for følelsesmessig.

Gjest Camillo
Skrevet

Hvis dette gjelder deg selv, og du prøver å innbille deg at det er masse årsaker som gjør at han bare ikke innser det beste for seg selv (eller dere) enda, så tror jeg ikke det er veien å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...