Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har prøvd å ringe de? hvordan var det hadde de rett om både nå å framover i tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd å ringe disse, ringte ei annen en gang, kan ikke si hun hadde den fjerneste anelse.

Var på alternativmesse og snakket med Åse Vestli, hun spådde faktisk riktig om en del ting.

Og btw synes jeg horoskopene på astrologyzone.com stemmer veldig bra, selv om de er helt generelle.

Gjest HeidiO
Skrevet

Prøv Magic Circle sine, spesilt Heidi (nei, det er ikke meg). Hun er veldig treffsikker!

Skrevet

link hadde vært fint:)

har du prøvd henne selv eller venner av deg

Skrevet

Nei, jeg har ikke prøvd å ringe noen spåkone.....som sagt før stoler jeg mest på min egen intuisjon og mine egne evner. Ønsker ikke å kaste bort masse penger for at de skal fortelle meg noe jeg kan finne ut selv.

Jeg har lagt en del kort på folk over nettet. Disse er mennesker jeg aldri har møtt før og ikke kjenner personlig så det jeg vet om dem er minimalt. Likevel får jeg ofte høre at det jeg har fått opp i kortene stemmer veldig bra. Noe av det er selvsagt ikke like riktig, men jeg har i hvertfall fått mye gode tilbakemeldinger.

Skrevet

har du lyst til å gjøre det på meg da:)?

Skrevet

Har prøvd og....vel, det er ikke pengene verd, for å si det slik. Men underholdende er det jo.

Den mest underholdnende spådommen jeg har fått (riktignok ikke av noen av de som er listet på siden her) var at jeg skulle finne min "hjertenskjær" i nabolaget. Det gikk heller dårlig for i strøket der jeg bodde var det ikke en eneste gutt i passende alder :ler: .

(Det ble spådd da jeg var 17 og en spåkone hadde rigget seg til i hjembyen min for noen dager. En venninne og jeg måtte bare prøve.....)

• Liker 1
Gjest Nedfall
Skrevet
kremt :fnise: HØYRE

..jeg ser ingenting jeg, hverken til høyre eller venstre ! :)

Skrevet
..jeg ser ingenting jeg, hverken til høyre eller venstre ! :)

Ikke jeg heller. :sjarmor:

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg er spådame, men tar ikke betalt. Og de som kjenner meg, vet at jeg helst ikke vil...

Skrevet
har du lyst til å gjøre det på meg da:)?

Ja, hvorfor ikke? Bare til å sende meg en melding om hva du ønsker det :)

Gjest lambada
Skrevet
Jeg er spådame, men tar ikke betalt. Og de som kjenner meg, vet at jeg helst ikke vil...

Hvorfor det?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Men det er jo du selv som bestemmer om du skal være spådame eller ikke?

Skrevet

Det som slår meg når jeg ser disse damene på siden her, er at det neimen ikke er det helt store utvalget av spådamer. "Ukens utvalgte". For hvor lenge? Og hvem er det som har valgt de ut...? Og på hvilket grunnlag? Er de samme damene hver eneste uke,jo...Trenger ikke å være spådame for å skjønne at den som betaler best for annonseplass blir blant ukens ooo store utvalgte... :roll:

• Liker 1
Gjest vimselot
Skrevet
Men det er jo du selv som bestemmer om du skal være spådame eller ikke?

Fordi jeg ikke vil (har aldri tatt betalt, det hele begynte som en lek egentlig...i ungdommen). Jeg er for treff-sikker. Og det kan være skremmende, og jeg har ikke fortalt alt jeg har sett... dødsfall osv.

Av esteiske grunner.

Jeg vil ikke. Det er grunn nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...