Gå til innhold

Hun er redd faren sin,stakkars lita.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille jenta mi på nesten 4år,hun sier at pappa slår henne under samvær.I går sa hun at hun er redd han.

Jeg har meldt han til barnevernet pga mistanker om mishandling.Hun har også sagt rare ting om underlivet sitt,barnevernet tar meg på alvor.

Jeg skriver ned ting hun sier og gjør som jeg reagerer på.Livet er ikke lett for tiden,jeg vil bare sove og gråte.Men må jo være sterk for lille jenta mi sin skyld,hun har jo bare meg.

Å høre at hun hyler av redsel når hun skal hentes av faren,er helt forferdelig.Så hun har vært hjemme med meg de siste samværsdagene.

Å at ikke udi kunne ha utvist den fyren for lenge siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du er bekymret. Bra at barnevernet støtter deg, det er nemlig ingen selvfølge. Det du må gjøre er å kontakte en advokat. Hver gang du nekter samvær må advokaten dokumentere dette og hvorfor det skjer. Går da ut fra at dere har en samværsavtale og at du bryter denne. Hvis du ikke gjør det og det ikke blir bevist at faren har mishandlet barnet kan samværsnekt bli brukt mot deg i en eventuell rettsak. I verste fall kan du miste den daglige omsorgen. Men støtter deg 100% i samværsnekten i dette tilfellet!!! Har barnet noen merker på kroppen etter samvær? Hvis hun har det tar du henne med til lege og politi og får det dokumentert, helst med bilde. Dette er viktig!!!

Skrevet

En fordel for deg at barnets far ikke er etnisk norsk. Da er det lettere å bli trodd og få den hjelpen du trenger.

Skrevet
Stakkars lille jenta mi på nesten 4år,hun sier at pappa slår henne under samvær.I går sa hun at hun er redd han.

Jeg har meldt han til barnevernet pga mistanker om mishandling.Hun har også sagt rare ting om underlivet sitt,barnevernet tar meg på alvor.

Jeg skriver ned ting hun sier og gjør som jeg reagerer på.Livet er ikke lett for tiden,jeg vil bare sove og gråte.Men må jo være sterk for lille jenta mi sin skyld,hun har jo bare meg.

Å høre at hun hyler av redsel når hun skal hentes av faren,er helt forferdelig.Så hun har vært hjemme med meg de siste samværsdagene.

Kan godt være at de tdu skriver om er sant. Og da er det tragisk og du må ta opp kontakt med advokat.

Hvis det det a tdu vil ha han utvist og at du vil ha din datter for deg selv som er problemet gjør du deg selv og din datter en bjørnetjeneste.

Skrevet

nå var det vel du som valgte far til barnet ditt :overrasket: dette er et typisk eksempel på hvorfor norske kvinner bør velge norske fedre til barna.

men skjønner din frustrasjon over hva din lille jente opplever, det er en av foreldres store skrekk, at noe vondt skal skje med barna våre.

Skrevet (endret)

det er en alvorlig sak ts tar opp her, og det er det stakkars barnet som står i sentrum her. men syns ikke den siste setningen til ts var gjennomtenkt. det er tross alt hun som valgte barnets far. ser at en gjest har svart at det var bra at barnets far var utlenning siden det da er lettere å få gjennomslag for sin sak og å bli trodd. hvorfor tror du det er sånn? det er jo fordi at i veldig mange tilfeller så står utlenningene for mange av forbrytelsene her i landet.

Endret av m@msen
Skrevet
ser at en gjest har svart at det var bra at barnets far var utlenning siden det da er lettere å få gjennomslag for sin sak og å bli trodd. hvorfor tror du det er sånn? det er jo fordi at i veldig mange tilfeller så står utlenningene for mange av forbrytelsene her i landet.

Jeg svarte ut fra min personlige erfaring. Jeg er ikke enig at etnisitet bør ha noen betydning for saken.

Skrevet

Forstår dere ikke at dette er et fortvilet utsagn fra en redd kvinne? Hun kunne like gjerne sagt at hun skulle ønske mannen var død! I begge tilfellene ville hennes datter vært trygg. Det er det viktigste for henne.

Skrevet

Hvis en person hadde mishandlet eller misbrukt barnet ditt, ville ikke du også ønsket han langt vekk uten mulighet til å skade barnet ditt igjen?

Jeg vet at jeg ville ønsket at han var død. Ikke som hevn men for at mitt barn aldri mer skulle oppleve dette fra denne personen. Og for å slippe å kjempe en langvarig kamp mot denne personen. En kamp som jeg og mitt barn i verste fall kunne tape, med de konsekvensene det kunne få.

Skrevet

Tråden er ryddet.

m@msen - mod.

Skrevet

:klem: til deg og jenta di.

Nå kan jeg ingenting om disse reglene, men jeg vet at man kan tape rettssaker hvis man undergraver samværet.

Hva sier barnevernet da? De kan jo ikke mene at du skal sende henne dit?

tingeling

Gjest =tentacle=
Skrevet
nå var det vel du som valgte far til barnet ditt :overrasket: dette er et typisk eksempel på hvorfor norske kvinner bør velge norske fedre til barna.

:idesmil:

Jeg vil heller ikke at mine barn skal utsettes for mulig vold eller overgrep, men jeg kan altså bare passe på at de får en etnisk norsk far, så vil det aldri skje? :) Så bra, jeg visste ikke at det var så lett å vite hvem som kan ha tendenser til å utnytte barn :)

Skrevet

Ville bare gi deg en god :klem: . Dette må jo være helt forferdelig for deg.. Og stakkars lita jente. Håper innderlig at dere får den hjelpen dere trenger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...