Kakaokopp Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg vet at det sikkert eksisterer flere tråder om akkurat dette. Men, hva er den fineste/vakreste sangen du vet om, akkurat nå? Jeg hører mye på A sorta fairytale for tiden. Verdens nydeligste sang, etter min mening, er forøvrig creep- radiohead.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Wg42skTpX8Y
Gjest Spring Hermit Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Mr. Big - Baby, it's a wild world og Wisemen av James Blunt.
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Greatest Love of All - Whitney Houston
Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Eva Cassidy som synger Autumn leaves. Ane Brun kommer også høyt opp på listen over mest spilte på ipoden.
Anglofil Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 (endret) Noen av mine favoritter for tiden; Time After Time med Eva Cassidy. Fields of Gold med Eva Cassidy. A Soft Place to Fall med Allison Moorer. A Sorta Fairytale med Tori Amos. Losing My Religion med Tori Amos (vet det er en coverlåt, men synes dette er en vakker tolkning). There For Me med Sarah Brightman og Josh Groban. Mvh Yvonne Endret 1. august 2007 av yvonne
Gjest Gjest_Lillie_* Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Fergie- Big girls don't cry Er så fiiiin Lillie, ikke innlogget
Murron Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Fergie- Big girls don't cry Er så fiiiin Lillie, ikke innlogget Ja, helt enig!!
Murron Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Glemte selvfølgelig denne, DEN er fin den! :rødme: Oh Laura - Release me
Meaty Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 - "Carrickfergus", Van Morrison and the Chieftains Hehe, jeg har faktisk vært i Carrickfergus et par ganger, det er en liten by nord for Belfast. Synes ikke byen var så fin at den fortjener en egen sang da... Ellers er de fineste, mest stemningsfulle sangene som finnes (i min verden i hvert fall): -Country feedback (R.E.M.) -Jesus etc. (Wilco) -Private universe (Crowded house) -Exit music for a film (Radiohead) -Spies (Coldplay)
Malou Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Jeg tror nok er den nydeligste sangen jeg vet om. Av andre stemningsfulle sanger jeg veldig glad i Snow Patrol's Chasing Cars. Ellers blir jeg også nødt til å nevne og som jeg hører en del på for tiden.
B.A. Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 "Hotel California" av Eagles "I want you" av Elvis Costello "Gone with the sin" av Him "No woman No cry" av Bob Marley
Gjest Met Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Eva Cassidy som synger Autumn leaves. Signerer denne.
Altena Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Akkurat nå for tiden må det vel være "Within Me", "Fragile" og "Closer" med Lacuna Coil
Cupcake Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Liker "Everything" av Michael Bublé veldig godt for tiden.
Gjest StockDama Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Cynthia Harrel - Snake eater Themesangen til Metal Gear solid 3 XD Men fin er den uansett.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Sitting on the dock of the bay- Otis Redding Den finaste eg veit - Hellbillies Det er de desidert fineste sangene jeg vet. Den første har hengt med meg i sikkert ti år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå