Gå til innhold

Slanke damer = trange damer?

Fremhevede innlegg

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Det finnes mange tynne damer som aldri trener, og det finnes mange overvektige som trener mye. I tillegg finnes det vel mange som trener skjedemusklene selv om de ikke trener resten av kroppen.

Jeg tror uansett at det har mer med gener å gjøre, enn at størrelsen forandrer seg for om man blir tykkere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Alle vet f.eks. at jenters øreflipp er proposjonal med størrelsen på klitoris og at menns tissemann har direkte sammenheng med nesestørrelse OG at penis' krumming relaterer til nesens ørne-het. Om hun sluker maten sin, kommer hun fort mens om hun tygger hver bit og spiser som en fugl er det et tegn på frigiditet. Smahans med andre ord. Verst er fedme, for alle vet at fettet (dessverre) legger seg på sidebeina og ikke på innsiden av musa.

Les tegnene før dere går tilsengs folkens!

Gjest koosejenta
Skrevet
Jepp.

Alle vet f.eks. at jenters øreflipp er proposjonal med størrelsen på klitoris og at menns tissemann har direkte sammenheng med nesestørrelse OG at penis' krumming relaterer til nesens ørne-het. Om hun sluker maten sin, kommer hun fort mens om hun tygger hver bit og spiser som en fugl er det et tegn på frigiditet. Smahans med andre ord. Verst er fedme, for alle vet at fettet (dessverre) legger seg på sidebeina og ikke på innsiden av musa.

Les tegnene før dere går tilsengs folkens!

Alle vet også at alle disse tulletrådene er et resultats av egen usikkerhet...

Vi er redde for å være for vide..

og Mennene er redde for å være for små nedentil :ler:

Skrevet
Er det ikke en myte at størrelsen på kjønnsorganet har sammenheng med kroppsstørrelse forøvrig?

Jeg mener at de hadde forsøkt å undersøke dette (på menn) uten å finne noe korrelasjon.

Overvektige eller lubne menn har gjerne små mikropeniser.

Skrevet
Overvektige eller lubne menn har gjerne små mikropeniser.

Ikke min erfaring, jeg var borti en engang som er ganske overvektig som hadde en gigantisk penis..Men, han har store hender, føtter og nese også så det har kanskje en sammenheng?

:ler:

Gjest Mannen med normal tiss
Skrevet

Hei. Jeg har hatt sex med endel damer, de aller fleste normalt slanke, noen superslanke, mens to av dem var særdeles overvektige.

En og annen av de slanke jentene var det jeg vil kalle for "litt vid", uten at det ga noen problemer for noen av oss. Noen var trange, ei var veldig trang.

Men den trangeste jeg har opplevd var en av de tykke. Hun var så trang at jeg måtte stoppe opp flere ganger for ikke å komme! Musa hennes vil jeg kalle for en smeltedigel!! :-)

Så hvis det er en myte om at tykke damer er videre, så kan jeg avkrefte den!! :-)

Gjest Jomfrumannen
Skrevet

....Noen som vet?

Jeg har faktisk hørt fra enkelte hold at det er heller omvendt, men jeg har vanskelig for å tro at det er noen sammenheng den ene eller andre veien. Det er nok svært individuelt og har minimalt eller ingenting med vekt å gjøre. Derimot lurer jeg på om det heller kan gå mer på høyde, at høye kvinner er videre og korte kvinner trangere. Men jeg vet ikke, og tror også at det er rent tilfeldig. Når alt kommer til alt, er det individet det kommer an på. Er en virkelig glad i noen, godtar en individet som det er.

Skrevet

Det er helt feil. Høye kvinner er trangere enn korte kvinner. Det er fordi skjeden til høye kvinner er strekt ut i lengden, mens hos korte kvinner er den strekt ut i bredden.

Ja, for det er faktisk sånn at en skjede har et visst volum, men så kommer det an på høyden, hvilken vei kroppen velger å "spre" dette volumet.

Hah! Dette tenker jeg var en helt ny forklaring og vinkling av hvem som har trang, kort, lang eller myk skjede.

Herregud. Alt man kan diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...