Gå til innhold

Slanke damer = trange damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det slik at jo feitere dama er jo videre er hun i skjeden?

Slanker hun seg blir hun trangere i vaginaen også?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet?

:ler:

Så vidt jeg vet er det INGEN sammenheng mellom vekt og størrelse på vagina.

Og OM det hadde vært, blir hun uansett IKKE strammere i skjeden ved å slanke seg ;)

Skrevet

Tror det har mer av betydning om hun har født barn eller ikke. Og hvor mange barn. Gener spiller og en rolle! En stor kvinne kan være "trang" og omvendt!

Skrevet
Tror det har mer av betydning om hun har født barn eller ikke. Og hvor mange barn. Gener spiller og en rolle! En stor kvinne kan være "trang" og omvendt!

Størrelse på skjeden - dybde og tranghet - har med kropp/bensbygning samt høyden å gjøre, men noen sammenheng mellom størrelsen og tykkelse/selve kroppsfedmen har jeg aldri opplevd eller hørt om.

Kompetent mann

Skrevet

Noen som vet?

Hvor trang i hodet er du da?

møkkamenneske

Gjest Elastica
Skrevet

Det er vitterlig en tråd som tar for seg asiatiske damer og deres tranghet. Der et det tilsynelatende normalt å mene at asiatiske er trangere enn vestlige fordi de er mindre, så heeeelt på trynet er det vel ikke.

Selv om jeg strengt tatt neppe ville trukket denne konklusjonen selv.

Skrevet

Jeg tror ikke det har noen sammenheng, jeg er overvektig og er ikke spes vid. Nå har jeg alltid vært påpasselig med knipeøvelser så det kan jo ha mye å si. Merker ikke så stor forskjell etter å ha født barn heller, men så jeg har vært enda mer påpasselig med knipeøvelser etter det da.

Gjest Gjest234
Skrevet

Ofte er det sånn at tynne damer trener mer og ermer fokusert på sin egen kropp enn det tykke damer er. Når man trener kniper man ganske ofte automatisk litt ekstra i bekkenbunnsmuskulaturen. I tillegg, når man er fokusert på kropp, er man opptatt av hvordan den fungerer og finner fort ut, at dersom man gjør knipeøvelser, øker det sensibiliteten i skjeden.

Så jeg vil påstå at tynne damer ofte kan være trangere enn tykke damer. Ikke nødvendigvis i utgangspunktet, men av de årsakene jeg nevnte ovenfor.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei da skulle jo jeg ha skiftet fra trang,vid,trang,vid og trang igjen på få år...

Skrevet
Størrelse på skjeden - dybde og tranghet - har med kropp/bensbygning samt høyden å gjøre... Kompetent mann

Stemmer her... :sjenert:

Skrevet

Noen som vet?

teiting! hvordan man er innvendig har vel ikke noe å si på vagina! Fettet legger seg utpå kroppen.

hilsen frodig men trang!

Skrevet

Hehe.. Har ingenting å si, nei.

Skrevet
teiting! hvordan man er innvendig har vel ikke noe å si på vagina! Fettet legger seg utpå kroppen.

hilsen frodig men trang!

Forrige dama mi var noe overvektig og normal vid, ny dama mi er normal tynn og jævlig trang.

Muligens bare en tilfeldighet.

Egentlig litt kjipt, jeg liker helst vid fitte pga trang forhud,dessuten er det deilig mykt rundt pikken.

Gjest Elfrida
Skrevet
Ofte er det sånn at tynne damer trener mer og ermer fokusert på sin egen kropp enn det tykke damer er.
Det kan hende tynne damer trener mer, men at tykke damer ikke er kroppsfiksert tror jeg ikke på i det hele tatt.

Når man trener kniper man ganske ofte automatisk litt ekstra i bekkenbunnsmuskulaturen. I tillegg, når man er fokusert på kropp, er man opptatt av hvordan den fungerer og finner fort ut, at dersom man gjør knipeøvelser, øker det sensibiliteten i skjeden.
Jeg gjør knipeøvelsene mine, men jeg har ikke blitt noe mer følsom i skjeden av det, det er vel heller slik at når jeg kniper under sex så føles det sterkere/annerledes.
Skrevet

Er det ikke en myte at størrelsen på kjønnsorganet har sammenheng med kroppsstørrelse forøvrig?

Jeg mener at de hadde forsøkt å undersøke dette (på menn) uten å finne noe korrelasjon.

Skrevet
Er det ikke en myte at størrelsen på kjønnsorganet har sammenheng med kroppsstørrelse forøvrig?

Jeg mener at de hadde forsøkt å undersøke dette (på menn) uten å finne noe korrelasjon.

tror du er inne på noe ja.

For hadde det vært slik, så hadde alle små menn (lave og tynne) hatt små, tynne peniser mens store, kraftige mannfolk hadde store og kraftige peniser, og er det slik det er i realiteten da?

Regner med at dette også gjelder kvinner, at det faktisk ikke er slik at små og tynne damer er korte og trange, mens høye og kraftige kvinner er dype og vide. Og ja, kvinner kan jo i tillegg trene musklene, der er det nok også forskjell fra gener, noen har sterkere muskler en andre, men tror ikke det har noe med størrelsen å gjøre.

Skrevet

Godt trente (slanke) damer har en bedre trent musklatur, også i underlivet, som medfører at de vil føles trangere.

Tjukke, utrente damer vil selvfølgelig bli fornærmet av en sannhet som det.

Skrevet

Men hvis det er en tykk dame, så kanskje presset fra fettet rundt gjør at det blir trangt likevel? Og en veldig tynn dame kan likegjerne være hul.

Og hvorfor engasjerer jeg meg i slikt - jaja.

Skrevet
Godt trente (slanke) damer har en bedre trent musklatur, også i underlivet, som medfører at de vil føles trangere.

Tjukke, utrente damer vil selvfølgelig bli fornærmet av en sannhet som det.

Damer som trener kan ha bedre trent muskulatur ja..men, man kan fortsatt være overvektig.

Skrevet
Men hvis det er en tykk dame, så kanskje presset fra fettet rundt gjør at det blir trangt likevel? Og en veldig tynn dame kan likegjerne være hul.

Og hvorfor engasjerer jeg meg i slikt - jaja.

"Presset fra fettet rundt" ?

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...