FrizzleSizzle Skrevet 1. august 2007 #1 Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som har prøvd Nintendo Wii? Jeg er grønn på dataspill, men dette ser litt artig ut. Og en positiv bieffekt ville være om man forbrente haugevis med kalorier. Har hørt rykter om folk som har gått ned mange kg bare ved å spille bordtennisspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. august 2007 #2 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har prøvd Nintendo Wii, og selv om du jo bruker kroppen noe (avhengig av hvor engasjert du blir) er det nok minimalt med kalorier som forbrennes. Men, det kommer snart et spill som heter Wii Fitness som har et fokus på å komme i form. Det kan vel muligens være noe mer effektivt! Men selv om du nok ikke blir slank av å spille Wii, er det veldig artig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 1. august 2007 #3 Del Skrevet 1. august 2007 Wii er kjempegøy! Det følger med et treningsprogram, hvor du kan sjekke din fysiske alder, og det er f*** meg d***slitsomt! Det er sinnsykt slitsomt med boksekamp osv også, så tviler ikke på at mange går ned i vekt. Jeg blir kjempestøl i armene når jeg har vært hos et vennepar av oss som har wii Med Wii fitness spillet, tviler jeg ikke på at det hjelper masse, uansett hvor latterlig det kan høres ut og virke som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2007 Takk for nyttige opplysninger! Spørs om jeg ikke skal teste ut fitness-spillet når det kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 1. august 2007 #5 Del Skrevet 1. august 2007 Å hoppe og sprette og veive med armene forbrenner naturlig nok kalorier. Definitivt bedre enn å bare sitte i sofaen i hvertfall, og med mindre man bruker pausene til å spise chips vil man sikkert få en viss treningseffekt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå