Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om de har noen fine tunikaer hos H&M eller Lindex? Jeg vil helst ha en som ikke sitter for tett nede, men som er litt videre, om dere forstår hva jeg mener. Jeg har en liten bulk på magen :sur: og den vil jeg skjule.

Jeg er elendig til å shoppe, og trenger litt inspirasjon. Ikke har jeg så mye tid heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet

Jeg kjøpte en fin i H&M-katalogen til 79,50kr. Skal se om jeg finner den..

Her, ja.

Jeg kjøpte min i hvit.

Gjest marihan
Skrevet

For noen dager siden var jeg innom H&M, haddee egentlig ikke tenkt å kjøpe noe, men endte opp med 3 tunikaer :) alle er litt vide nede, slik at man kan puste og spise i de ;) du kan jo ta en titt på hm.com og søk på tunika, kanskje du finner noe der! Lykke til!

Skrevet

På Lindex er det mange ålreite tunikaer, ta en tur innom, så finner du nok noe.

Skrevet

Jeg har også kjøpt et par fine på Lindex, som er vide nederst. Har fått mange kommentarer, vet ikke hvordan utvalget er akkurat nå da

Skrevet

Det jeg har funnet ut er at de må ikke være stramme rett under puppene heller, for da ser man gravid ut. :forvirret: Det er iallefall det jeg har erfart...

De med små lommr på er fine til oss med litt mage.

Og den som Advena linket til, den er også fin.

De har veldig mye fint på Gina Tricot, hvis du har den butikken i nærheten.

Cubus har også fine tunikaer.

Skrevet
Det jeg har funnet ut er at de må ikke være stramme rett under puppene heller, for da ser man gravid ut. :forvirret: Det er iallefall det jeg har erfart...

De med små lommr på er fine til oss med litt mage.

Og den som Advena linket til, den er også fin.

De har veldig mye fint på Gina Tricot, hvis du har den butikken i nærheten.

Cubus har også fine tunikaer.

Ikke helt enig, kjøpte en topp på Lindex som sitter stramt over puppene og går ut rett under...den er kjempefin på..Jeg ser skikkelig slang ut, men det ser ut som jeg har kjempestore pupper ;-)

Skrevet
Ikke helt enig, kjøpte en topp på Lindex som sitter stramt over puppene og går ut rett under...den er kjempefin på..Jeg ser skikkelig slang ut, men det ser ut som jeg har kjempestore pupper ;-)

Og...det skulle stå slank:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...