Mayaluna Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 du ville på kjøkkenet. Hvilken ville du ha valgt da?
Gjest Deception Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 (endret) Granitt. Basert på den kjøkkeninnredningen vi har, som er i lys bjørk. I dag har vi en høyglanspolert laminatplate i svart steinimitasjon fra Lundbergs; vi har ca fem meter benkeflate. Endret 1. august 2007 av Deception
justitia Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 (endret) Corian med innfelt vask i corian også!! Se, så lekkert!!! http://www.hollweg.de/images_beitraege/corian.jpg Bilde endret til link, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 1. august 2007 av vimse
LilleBille Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Granitt - har hatt det i 10 år nå - og er kjempefornøyd. Alternativet ville være stål
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg syns heltre er absolutt finest. Vi har en eikeplate, som jeg syns er veldig fin. Men jeg ser problemene rundt vasken, med at man må være veldig nøye med vann. Hvis vi hadde satt opp kjøkkenet selv, ville vi i det minste ha valgt en større vask/vaskesone med metall eller stein, og ikke en liten rund vask rett i treet, som vi har nå.
Gjest Elastica Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg fikk velge fritt, da vi rehabiliterte kjøkkenet for ett par år siden. Endte med børstet stål, der alt er sveiset sammen (ingen skjøter hvor bakterier e.l. kan samle seg) - vask, avrenning, hjørne. Ble også sveiset en slik at benkeplaten går opp i bakkant og en bitteliten kant fremme slik at vann ikke renner på gulvet. Vi er kjempefornøyd. Siden vi har stålhåndtak, hvitevarer i stål, samt sokkel i "stål/-aluminiumlook", så blir materialet gjentatt - noe jeg liker. Gasstoppen vår er også i stål, slik at den går i ett med benkeplaten. Brosjyre - vasker og benkeplater i stål: http://www.nibu.no/filer//blanco_%20steelart.pdf Lekkert, Vanedis! Unoform og Vola. Absolutte favoritter hos meg. Holder seg fint i årevis, både i form og kvalitet. Endret 3. august 2007 av Elastica
Gjest -eline- Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Heldekket stålvask (likt det Vanedis har, men kun i vaskesone) og 5-6cm tykk eik på resten står på lista hos meg neste gang
Gjest piaf Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Komposittstein. Enig. Legger planer for oppussing av kjøkken for tiden, og har oppdaget feks disse. Hadde opprinnelig lyst på skifer, men ser for meg at det lett blir riper.
LilleLy Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Avhenger helt av resten av kjøkkenet.. men tror jeg ville hatt litt landlig stil på kjøkkenet og derfor valgt heltre muligens eik, om jeg skulle hatt et mer minimalistisk kjøkken ville jeg hatt polert sort stein.. husker ikke om det er granitt det heter det jeg liker best.. hm.. Enn så lenge får jeg klare meg med min laminat, den er pen den også, og veldig god å bake på
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Granitt. Basert på den kjøkkeninnredningen vi har, som er i lys bjørk. I dag har vi en høyglanspolert laminatplate i svart steinimitasjon fra Lundbergs; vi har ca fem meter benkeflate. Signerer!
Bobsi Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Corian med innfelt vask i corian også!! Se, så lekkert!!! http://www.hollweg.de/images_beitraege/corian.jpg Signerer denne. Ville gjerne hatt Corian, men det er SÅÅÅ dyrt, så her blir det 6m med hvit laminat med alukant og planlimt vask.
Octavia Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Ville valgt det jeg har enda en gang: Vask og vaskesone i rustfritt stål (180 cm), resten i eik heltre. Treplaten er kjempelett å holde fin, oljer innimellom, og dersom det blir flekker bruker jeg stålull for å pusse lokalt, og en skvett olje etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå