Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har kjennskap til hvro stor sannsynlighet det er for at du blir gravid dersom p staven detter ut?

den datt ut etter en uke ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var den ute da?

Skrevet

Det spørs jo veldig hvor lenge den var ute. Ei venninne bruker ringen, og var litt plaget med at den satte seg fast på kjæresten hennes når de hadde sex. (jepp, rundt :ler:) Hun spurte legen, og legen sa at det bare var å ta den ut når de hadde sex. Så kunne hun sette den inn igjen etterpå. Så en halvtime-time går bare greit.

Skrevet
Det spørs jo veldig hvor lenge den var ute. Ei venninne bruker ringen, og var litt plaget med at den satte seg fast på kjæresten hennes når de hadde sex. (jepp, rundt :ler:) Hun spurte legen, og legen sa at det bare var å ta den ut når de hadde sex. Så kunne hun sette den inn igjen etterpå. Så en halvtime-time går bare greit.

Seriøst? :ler: Har hørt om sånne tilfeller, men trodde bare det var tull. Han må ha vært treffsikker.

Har selv brukt p-ring.

Skrevet

P-ringen kan forresten være ute 3 timer hvert døgn uten at det øker muligheten for å bli gravid.

Skrevet

eh, jeg aner ikke ser du... jeg fant den da jeg skulle reie opp... og det gjør jeg svært sjelden, men vi skulle få besøk....

kan tenke meg den hadde vært ute minst ett døgn

Skrevet

Da får du vente å se da. ;)

Skrevet

Da kan du jo ha blitt gravid. Du får bare gjøre som Midnattsol sier, vent og se.... ikke stort annet å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...