Annabella Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 er det noen som har kjennskap til hvro stor sannsynlighet det er for at du blir gravid dersom p staven detter ut? den datt ut etter en uke ca...
Trampe Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det spørs jo veldig hvor lenge den var ute. Ei venninne bruker ringen, og var litt plaget med at den satte seg fast på kjæresten hennes når de hadde sex. (jepp, rundt ) Hun spurte legen, og legen sa at det bare var å ta den ut når de hadde sex. Så kunne hun sette den inn igjen etterpå. Så en halvtime-time går bare greit.
Midnattsol Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Det spørs jo veldig hvor lenge den var ute. Ei venninne bruker ringen, og var litt plaget med at den satte seg fast på kjæresten hennes når de hadde sex. (jepp, rundt ) Hun spurte legen, og legen sa at det bare var å ta den ut når de hadde sex. Så kunne hun sette den inn igjen etterpå. Så en halvtime-time går bare greit. Seriøst? Har hørt om sånne tilfeller, men trodde bare det var tull. Han må ha vært treffsikker. Har selv brukt p-ring.
Midnattsol Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 P-ringen kan forresten være ute 3 timer hvert døgn uten at det øker muligheten for å bli gravid.
Annabella Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 eh, jeg aner ikke ser du... jeg fant den da jeg skulle reie opp... og det gjør jeg svært sjelden, men vi skulle få besøk.... kan tenke meg den hadde vært ute minst ett døgn
Trampe Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Da kan du jo ha blitt gravid. Du får bare gjøre som Midnattsol sier, vent og se.... ikke stort annet å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå