Gjest Miss.Chanel Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 tror det er Biotherm?!? hvordan lukter/er den? hvorfor er den så populær?
Rexina Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ja, det er Biotherm. Den lukter sitrusfrukter. Aner ikke. Liker den ikke så god, men det tror jeg er mest pga lukta..
Gjest *Mim* Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Den lukter herlig! Har kjøpt den fast hver sommer i seksten år.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 sitrus ja, nei det liker jeg ikke. det var dumt. takk for svar!
Gjest Elfrida Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Liker den fordi den er kjempelett å smøre inn, spres lett og trekker fort inn, blir ikke klissete. Og så passer den huden min, passe mye fuktighet.
Gjest Cathena Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Ja, den er bare helt nyyyydlig! Kjøper den hver gang jeg er utenlansk, på taxfreen! Er på min andre flaske, siden jeg oppdaget den, mer blir det! :rødme:
lillesky Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Den er veldig god ja, men jeg reagerer på sitrus. Begynner å klø. Men det finnes en oransje (?) som er peach. Kanskje jeg skal prøve den.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Klarer ikke den sitruslukten jeg. Men peach er bare herlig!!!! Så prøv den om man vil ha en litt mildere variant..
Søtpotita Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Eg "bestilte" den når kjæresten min skulle utanlands etter å ha lest om den her. Syns den har ein heilt herleg konsistens og går lett inn i huden. Sitruslukta er ikkje min favoritt heller, men den er ikkje sterk. At det er pumpeflaske er også eit stort pluss! Finst det ein maken i fersken også?
Elze Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk den i gave en gang, syntes ikke den var noe spesielt god. Og lukta kunne jeg styre meg for, for å si det pent. Anbefaler Vichy Lipidiose fra apoteket, veldig god. Nøytral lukt, og finnes i to varianter, en for normal og en for veldig tørr hud. Var på tilbud på Apotek1 i sommer, men er ellers ganske dyr (omtrent som Biotherm).
Gjest Deception Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Jeg synes den er grei, men for sterktluktende for min smak. Den med fersken/aprikos lukter bedre, men er en god del fetere, og trekker ikke like raskt inn i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå