Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, dette er et dustespørsmål, men jeg er litt detaljfrik.

Altså, skal hjem til en fyr på date og lurer på hvilken av parfymene mine jeg skal bruke. Kan velge mellom følgende: Versace: Crystal Noir, Viktor og Rolf: Flowerbomb, Dolce og Gabbana: The One eller Nina Ricci: Le Premier Jour.

(Antrekk: Olabukse, relativt klassisk, rett litt bootcut. Kortarmet topp med svart og hvitt mønster som går ut rett under bysten og stopper ved hoften...Svarte, litt kraftige pumps med en mellomting mellom spiss og rund tupp...)

Noen synspunkter?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Calvin Klein Escape eller Euphoria:)

Skrevet
Calvin Klein Escape eller Euphoria:)

Nå mente hun vel blant de hun hadde da...

Flowerbomb:-)

Skrevet

Hmmm, Flowerbomb er jo den nyeste...og ikke minst ikke brukt i "sånne" sammenhenger før...Høres ut som et godt valg jenter :)

Skrevet

Åja, var litt for trøtt til å lese hele (nattevakt you see).

men da ville jeg gått får flowerbomb jeg også :)

Skrevet

Flowerbomb ville jeg ikke tatt..den parfymen er meeeget enten eller for folk flest, og da ville jeg spart den til dater senere.

Ikke den første.

Skrevet
Flowerbomb ville jeg ikke tatt..den parfymen er meeeget enten eller for folk flest, og da ville jeg spart den til dater senere.

Ikke den første.

Mener du at det finnes folk som ikke liker Flowerbomb? Jeg som syns den er helt fantastisk..Hehehehe.

Har en følelse av at han liker Flowerbomb egentlig, godt voksen kar..Skal teste den ut på bestekameraten hans først kanskje :ler:

Skrevet

Hadde gått for The One fra Dolce Gabbana :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...