Skravla Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Gleder meg til å se alle skrytebildene som kommer.
Pingse Skrevet 5. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 5. august 2007 I nyeste Allers ( Noen som tror meg hvis jeg sier jeg bare kjøper det yyyyttterst skjelden??? Denne gangen fant jeg ut at jeg fortsatt føler meg for ung for Allers! ) er det et lite heklekurs, med beskrivelser og noen oppskrifter. Jeg lærte meg å hekle i fjor, helt på egen hånd, og heklet etpar grytekluter for å komme inn i det. Etterpå gikk jeg løs på ei veske (faktisk den veska som er i Allers nå!) men den er visst ikke helt ferdig montert enda Kanskje jeg skal følge med i denne tråden, da blir jeg minnet på denne veska så jeg kanskje kan få den ferdig til mottakerens neste bursdag i høst *Løpe og kjøpe Allers* Jeg droppa forresten å øve og sånn, det passer ikke for meg. Jeg begynte rett på et lite øveprosjekt med øvegarn og sånn, men æsj, det ble for demotiverende, det skulle jo ikke BLI noe!!! Så da begynte jeg på disse gryteklutene istedenfor, så nå har jeg hjemmeheklede grytekluter Skal ikke øve så lenge jeg heller, bare til jeg får somlet meg til å kjøpe noe ordentlig garn (huff, TREIG!). Foreløpig har jeg bare et veldig stygt et som jeg ikke gidder lage noe ut av Jeg lærte å hekle for mange år siden. Men jeg begynte på en løper, klarte heller ikke slike prøveprosjekt..... Skal sjekke ut den veska i Allers i ferien. Da har jeg tilgang til både Allers og hjemmet. Jeg lagde faktisk to små juleløpere, en til Mamma og en til Mormor, da jeg var et lite barn. De er egentlig veldig fine. Så jeg har det nok i meg Gleder meg til å se alle skrytebildene som kommer. Kanskje noen har noe å vise frem nå allerede?
Gjest Tnita Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 Hvor ble det av skrytebildene da? Dette er noe jeg har lyst til å starte med men er det mulig å lære seg alt helt selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå