Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hei!eg har veldig lyst å prøve meg på agility,har sett på det før og det virker som om det er gøy for hunden og bra mosjon for eieren... Eg har en chihuahua på snart åtte mnd,noen som vet om denne rasen egner seg til agility?noen som har erfaring/synspunkter vedr.dette?takker for svar!
Gjest Reven Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Alle hunderaser kan vel trene agility? Så sant løypa passer, vel å merke?
Annabella Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 klart d går! bare bruk litt lavere hinder!
Floja Felíz Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Går kjempefint det! Det er massevis av små hunder som gjør det veldig bra i agilityringen. Du kan jo begynne å trene, men tror det er vanlig at man ikke kan ta med hunden på kurs før den er ett år gammel. (mulig det bare gjelder for de store rasene som må vokse ferdig før den type belastning, men dette vet de i hundeklubbene)
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Okei,tusen takk for svar!skal høre med den lokale hundeklubben her ang treninger og slikt.
jannamor Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Okei,tusen takk for svar!skal høre med den lokale hundeklubben her ang treninger og slikt. så lenge hunden din liker og hoppe og løpe fort!! fort er stikkord her så går det kjempebra. jeg har chihuahua og min elsker agility. nå snakker vi vanlig full scale agility, men i liten klasse. perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå