Gå til innhold

Frustrerte fruer

Gjest marihan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marihan

Gabrielle giftet seg, men overhørte etterpå en samtale med mannen sin og faren hans, hvor de snakket om at han likevel skulle stille til nytt valg. (noe som var mot hennes vilje) Susan og Mike giftet seg samme dag, i skogen midt på natta. Veldig romantisk :) Carlos fant ut at Edie fortsatt gikk på p-piller og ble veldig sint. De kranglet og Edie ble veldig ute av seg.. Episoden endte med at en av fruene hang seg.. (vet hvem det var, men vil ikke si d her) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabrielle giftet seg, men overhørte etterpå en samtale med mannen sin og faren hans, hvor de snakket om at han likevel skulle stille til nytt valg. (noe som var mot hennes vilje) Susan og Mike giftet seg samme dag, i skogen midt på natta. Veldig romantisk :) Carlos fant ut at Edie fortsatt gikk på p-piller og ble veldig sint. De kranglet og Edie ble veldig ute av seg.. Episoden endte med at en av fruene hang seg.. (vet hvem det var, men vil ikke si d her) ;)

Kom ikke egentlig det veldig tydelig frem hvem som hang seg? Er det noe som skal være "hemmelig" frem til neste sesong?

Jeg var iallefall ikke i tvil om hvem det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ikke egentlig det veldig tydelig frem hvem som hang seg? Er det noe som skal være "hemmelig" frem til neste sesong?

Jeg var iallefall ikke i tvil om hvem det var...

Det ble ikke lagt skjul på i det resymeet på den offisielle hjemmesiden heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikkje muleg å unngå å få med seg kem som hang seg nei

Men i følge resymeet ble det lagt igjen et brev!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Det ble lagt igjen et brev ja, og det er ingen tvil om hvem som hang seg.. men jeg ville ikke skrive det her, i tilfelle noen skulle se reprisen eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Det ble lagt igjen et brev ja, og det er ingen tvil om hvem som hang seg.. men jeg ville ikke skrive det her, i tilfelle noen skulle se reprisen eller noe sånt..

Send meg en pm, pliiis. *nysgjerrig* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Var nok ikkje muleg å unngå å få med seg kem som hang seg nei

Det skjønner jeg ikke, for meg var det helt tydelig hvem det var. Snakket hun ikke om akkurat henne da vi fikk se føttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg ikke, for meg var det helt tydelig hvem det var. Snakket hun ikke om akkurat henne da vi fikk se føttene?

Les en gang til hva Glow skrev, så ser du nok at dere er enige der.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...