taliee Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har kjøpt oss leilighet, og den er ganske "gammel" og ser ikke så bra ut, så vi har bestemt oss for å pusse den opp. Siden vi begge er ganske unge, har vi mest tenkt på IKEA, både kjøkken og bad. Er det noen med ideer til lyse og pene kjøkken og bad? Vil ha d mest mulig stilrent, og i lyse farger da det er ei lita leilighet. Håper noen har gode ideer og tips!
Scheherazade Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Syns Abstrakt hvit er finest, hvit høyglans. Er selv i ferd med å planlegge nytt kjøkken. Men først skal vi få forslag fra danske Nettoline, de leverer kjøkken som konkurrerer med Ikea på pris, og vi syns deres hvite høyglans er finere + at de har flere hvitevareleverandører. Prøvd kjøkkenplanleggeren til Ikea? Funker på Windows tror jeg, selv har jeg Mac nå, så noen år siden jeg prøvde den. Bad vet jeg ingenting om. Endret 31. juli 2007 av Scheherazade
taliee Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, er Faktum Abstrakt hvit vi har tenkt på, men ser noen nevner at det må såpevaskes først, sånn at det ikke kommer så mye riper, har du peiling på hva som menes? *føle seg dum* Har vært inne på IKEAs nettsider, å prøvd kjøkkenplanleggeren, men har ikke fått de rette målene av kjøkkenet enda, så litt vanskelig å planlegge da. Men tusen takk for "innspill" :D Bare å komme med flere ideer og tips! :)
Mien Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Vi har faktum Abstrakt hvit på kjøkken. Er veldig fornøyd. Tror det med vaskingen liksom skal "herde" frontene. Jeg gjorde det ihvertfall da vi fikk vårt. Har ikke fått riper i frontene, har hatt kjøkkenet i 3 år. På bad har vi også noen ikea-skap som blanke i overflaten, egentlig lik som abstrakt hvit. Vet ikke hva det heter (kanksje abstrakt hvit
LilleLy Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det vite med helt firkantede sprosser.. husker ikke navnet i farta.. tror det kom for ca 2 år siden.. iallfall kort tid etter at vi var ferdige med vårt eget kjøkken
taliee Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Takk for svar! til kjøkken har vi tenkt på abstrakt hvit,men sliter litt med å finne badromsløsning.. bare å komme med flere ideer!
Gjest Bodillen Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Takk for svar! til kjøkken har vi tenkt på abstrakt hvit,men sliter litt med å finne badromsløsning.. bare å komme med flere ideer! Vi har også Abstrakt, og jeg synes selvfølgelig det er råstilig. Til badet har vi også hvite høyglansede dører, tror det heter Lomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå