rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 5. august 2007 NRK Østfold er herved tipset. Hold oss orientert, hvis ikke de ser nyhetsverdien i denne saken, så skal jeg fikse omtale et annet sted :-) er nok litt målløs nå :-), det skulle ikke forundre meg om at du får det til tittit ...
rolfkjo Skrevet 6. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 6. august 2007 kjære tittit ingen nrk dukket opp, heller ikke tok de kontakt, men det er vi vant til. men et krydde av koselige forbipasserende. foruten to ungdommer som planla å stjele donasjon kassa mi, heldigvis overhørte ei koselig mobil selger det og satte stygge øyne på de. me de ville nok bli temelig skuffet for i den kassa er det kun thai penger som de ikke kan veksle inn i norge
Gjest tittit Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 kjære tittit ingen nrk dukket opp, heller ikke tok de kontakt, men det er vi vant til. men et krydde av koselige forbipasserende. foruten to ungdommer som planla å stjele donasjon kassa mi, heldigvis overhørte ei koselig mobil selger det og satte stygge øyne på de. me de ville nok bli temelig skuffet for i den kassa er det kun thai penger som de ikke kan veksle inn i norge Nei, det kan kanskje ta noen dager, men vi sitter da ikke på gjerdet og venter, gjør vi vel? *jobber litt med saken, kommer straks tilbake*
Gjest tittit Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 Hei Rolf, Fredrikstad Blad bør ta seg en en tur og snakke med deg, synes jeg... Og det har jeg fortalt dem :-) Let us know!
rolfkjo Skrevet 6. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 6. august 2007 Hei Rolf, Fredrikstad Blad bør ta seg en en tur og snakke med deg, synes jeg... Og det har jeg fortalt dem :-) Let us know! lurer på om en av kundene mine i dag var ei skjønn jente her inne
Gjest tittit Skrevet 6. august 2007 #26 Skrevet 6. august 2007 lurer på om en av kundene mine i dag var ei skjønn jente her inne Gud forby om jeg tar imot komplimenter som ikke var ment til meg, men jeg takker :-) Men jeg har ikke kjøpt vafler hos deg, nei - er nok altfor langt unna :-) Si fra hvordan det går, da. Husk at det kan ta etpar dager før journalistene dukker opp. Skjer det ingenting i løpet av uka, så skal jeg nok ta fatt i dette igjen.
rolfkjo Skrevet 6. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 6. august 2007 Gud forby om jeg tar imot komplimenter som ikke var ment til meg, men jeg takker :-) Men jeg har ikke kjøpt vafler hos deg, nei - er nok altfor langt unna :-) Si fra hvordan det går, da. Husk at det kan ta etpar dager før journalistene dukker opp. Skjer det ingenting i løpet av uka, så skal jeg nok ta fatt i dette igjen. ja det er riktig at det er MANGE søte jenter her inne :-), og du må nok tåle å bli tatt med i den gruppa denne klemmen gjelder flere her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå