rolfkjo Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Denne ferien kom tennårings datter til 4 familier hjem med nyheten om at deres datter skal dø om noen få år (kanskje før) ei 17 år gammel datter kom hjem og fødte et lite hrlig datter som faren er en kunde, disse døtrene er "erfarne" innen sex for de har hver seg ca 15 kunder hver dag. og de begynte da de var 12 til 15 år gamle. et lite men ALT for mange norske menn (sammen med andre europeere) er de som holder i live dette "yrke" for barn, hvorfor skjer dette vel, når man ikke har penger til mat, klær osv er fristelsen stor til å tro på rekruterings agneten i nabo landsbyen som sier at deres lille datter kan få kjempejobb som blomsterselger i bangkok osv. rekruteringen skjer rett ved siden av hannes hus hvor ungdomskolen ligger og huset hannes restaureres og bygges ut. Du tenker som så hvorfor andmelder vi ikke han, vel vi kan det men kartellet som disse barna blir missbrukt av er mektige og de tar ikke fem øre for å elimenere de som truer de, og hvis han forsvinner kommer det en ny til. Derfor går vi stille i dørene og tilbyr de jentene som står i fare for å bli deres inntekt. Vi sier til barna at vi skal betale for din utdannelse slik at du kan få en ordentlig arbeid, og gjett om det virker, ei jente vi besøkte med denne beskjeden falt på kne med foldede hender og gråt og gråt av glede, hun blir sponset av en fantastiske mann og kone i Marys Venner i lille Norge. Må nok innrømme at jeg måtte dra hjem for det er flaut med tårer i øynene forran betemora hennes. Vi har som mål å innhente ytterligre 14 barn før 2008 som også er i faresona, derfor er jeg i Norge for tiden for å tjene inn penger til dette. Neida moderator jeg skal ikke be om noe her, jeg arbeider for de pengene, bare måtte fortelle om noen barn som har det ille på grunn av noen perverse menn.. dette emnet er ikke så interesant for norske medier dessverre. Katta som er synsk er mer stoff for de.. kom gjerne med en komentar alle sammen.
mysan Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hurra for deg og de du jobber sammen med, som faktisk tar tak i dette og prøver å endre livene til noen av disse ungene. Det burde vært flere som dere.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Nå blei jeg sinna igjen Forbanna møkkamenn. Først smitter de halve Thailand med hiv. Når smitten i det landet begynte å innebære stor fare for dem selv, så dro de videre til Cuba og slang smitte overalt der nede. Møkkafolk!! Er utrolig provoserende å se de møkkafolka sitte og klå på unge jenter. Er ikke alltid jeg klarer å holde kjeft heller. Prostitusjon av unge jenter og barn er forresten hovedgrunnen til at jeg ikke er mot barnearbeid, men det er en annen diskusjon. Stå på trådstarter!! Kan du forresten starte opp et fond som skal dope ned og tatovere et stort merke i panna på alle de møkkamennene?
mysan Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Kan du forresten starte opp et fond som skal dope ned og tatovere et stort merke i panna på alle de møkkamennene? I såfall påtar jeg meg jobben som tatovør. Jeg lover at jeg aldri har lært hvordan det gjøres og at jeg kommer til å bruke mye møkkete utstyr.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Nå blei jeg sinna igjen Forbanna møkkamenn. Først smitter de halve Thailand med hiv. Når smitten i det landet begynte å innebære stor fare for dem selv, så dro de videre til Cuba og slang smitte overalt der nede. Såvidt meg bekjendt er det svært få HIV-smittede på Cuba, det var iallefall det sist jeg var der. Og myndihetene statuerte et eksempel om hva de mente om barne-sex når en italiener fikk 20 eller 30 års fengsel for sex med mindreårige i begynnelsen på turistboomen der borte.
milla-mor Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 I såfall påtar jeg meg jobben som tatovør. Jeg lover at jeg aldri har lært hvordan det gjøres og at jeg kommer til å bruke mye møkkete utstyr. og hvis jeg får være assistent, lover jeg å skumpe deg masse mens du holder på. "oiiisann... dette må vi visst gjøre på nytt, gitt..." flott arbeid, ts! verden er full av syke mennesker. godt at det også finnes motsetningene til disse. vet ikke hva jeg skal si, engang... merker at jeg blir kvalm.
rolfkjo Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 helt enig i alle svar, men jeg må skyte inn at de fleste av norske menn som reiser til thailand er hederlige og fantastike mennesker, noen finner seg en kone og gifter seg og får barn og alle parter er lykkelige. men det er de få som missbruker barna, og politiet tør ikke å angripe alle og enhver hvit med et barn i handa, for de aller fleste med en thai barn med seg er som regel stefar eller pappa til det barnet, det meste av missbruket foregår innendørs hvor ingen ser eller har adgang. jeg snakket med en danske som hadde en opplevelse han sent glemmer. han spurte noen om de kjente en prostituert slik at han kunne få det "hyggelig" og etter en tid kom det en mann med ei jente på 10 år opp til rommet hannes, ungen skalv og var livredd, for han er over 180 høy, dansken eksploderte og tok med seg ungen ned og kjeftet de opp for å ha kommet med en unge, dette resulterte i at han ble kraftig slått ned som en advarsel om å ikke gå til politiet, han havnet 3 mnd på sykehus. vel nå burde han ikke å kjøpe sex i det hele tatt. det var nok siste gangen han ba om prostituert for i dag er han gift med ei herlig thai jente. Jeg er så glad for at Marys Venner kom inn å støttet oss, to norske menn ga hele 10 tusen hver til prosjektet og det er mye penger også i norge. så heldivis kryr det av fantastiske menn blandt annet formannen i marys venner som også jobber iherdig for dette. Det gjør meg så godt å kunne ta fra pedofile disse barna og vi fryder oss for hver unge som vi kan holde unna de. les på denne siden http://www.daria.no/skole/?tekst=3165 dette er som om de har tatt det ut fra mine erfaringer i den lille landsbyen jeg bor. dere kan også følge med i arbeidet til marys venner ved å klikke inn på deres sider http://www.marysvenner.no/ (dere finner også endel stoff om mitt prosjekt) og er det noen som føler trang til å bli med de i deres arbeid for barn tar de dere imot med åpne armer, dere vil ikke få noe betalt for de betaler ingenting til administrasjonen i norge slik som de fleste andre organisasjoner gjør, ei heller bruker de penger på reklame. ALT går til prosjektene deres! i september reiser jeg tilbake til "barna mine" for å kjempe videre for et bedre liv for jentene der.
Gjest njada Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Denne ferien kom tennårings datter til 4 familier hjem med nyheten om at deres datter skal dø om noen få år (kanskje før) ei 17 år gammel datter kom hjem og fødte et lite hrlig datter som faren er en kunde, disse døtrene er "erfarne" innen sex for de har hver seg ca 15 kunder hver dag. og de begynte da de var 12 til 15 år gamle. et lite men ALT for mange norske menn (sammen med andre europeere) er de som holder i live dette "yrke" for barn, hvorfor skjer dette vel, når man ikke har penger til mat, klær osv er fristelsen stor til å tro på rekruterings agneten i nabo landsbyen som sier at deres lille datter kan få kjempejobb som blomsterselger i bangkok osv. rekruteringen skjer rett ved siden av hannes hus hvor ungdomskolen ligger og huset hannes restaureres og bygges ut. Du tenker som så hvorfor andmelder vi ikke han, vel vi kan det men kartellet som disse barna blir missbrukt av er mektige og de tar ikke fem øre for å elimenere de som truer de, og hvis han forsvinner kommer det en ny til. Derfor går vi stille i dørene og tilbyr de jentene som står i fare for å bli deres inntekt. Vi sier til barna at vi skal betale for din utdannelse slik at du kan få en ordentlig arbeid, og gjett om det virker, ei jente vi besøkte med denne beskjeden falt på kne med foldede hender og gråt og gråt av glede, hun blir sponset av en fantastiske mann og kone i Marys Venner i lille Norge. Må nok innrømme at jeg måtte dra hjem for det er flaut med tårer i øynene forran betemora hennes. Vi har som mål å innhente ytterligre 14 barn før 2008 som også er i faresona, derfor er jeg i Norge for tiden for å tjene inn penger til dette. Neida moderator jeg skal ikke be om noe her, jeg arbeider for de pengene, bare måtte fortelle om noen barn som har det ille på grunn av noen perverse menn.. dette emnet er ikke så interesant for norske medier dessverre. Katta som er synsk er mer stoff for de.. kom gjerne med en komentar alle sammen. Jeg vil gjerne lese om dette prosjektet. Ring den største avisen i fylket ditt, så de kan skrive sak på dette. Ikke fortell meg at de ikke er inetressert, det er de. Og det er nok flere her som vil lese om arbeidet ditt. Så: Nå ringer du avisen evt nyhetsredaksjonen i TV2 eller NRK, så blir det omtale av saken din.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Denne ferien kom tennårings datter til 4 familier hjem med nyheten om at deres datter skal dø om noen få år (kanskje før) ei 17 år gammel datter kom hjem og fødte et lite hrlig datter som faren er en kunde, disse døtrene er "erfarne" innen sex for de har hver seg ca 15 kunder hver dag. og de begynte da de var 12 til 15 år gamle. et lite men ALT for mange norske menn (sammen med andre europeere) er de som holder i live dette "yrke" for barn, hvorfor skjer dette vel, når man ikke har penger til mat, klær osv er fristelsen stor til å tro på rekruterings agneten i nabo landsbyen som sier at deres lille datter kan få kjempejobb som blomsterselger i bangkok osv. rekruteringen skjer rett ved siden av hannes hus hvor ungdomskolen ligger og huset hannes restaureres og bygges ut. Du tenker som så hvorfor andmelder vi ikke han, vel vi kan det men kartellet som disse barna blir missbrukt av er mektige og de tar ikke fem øre for å elimenere de som truer de, og hvis han forsvinner kommer det en ny til. Derfor går vi stille i dørene og tilbyr de jentene som står i fare for å bli deres inntekt. Vi sier til barna at vi skal betale for din utdannelse slik at du kan få en ordentlig arbeid, og gjett om det virker, ei jente vi besøkte med denne beskjeden falt på kne med foldede hender og gråt og gråt av glede, hun blir sponset av en fantastiske mann og kone i Marys Venner i lille Norge. Må nok innrømme at jeg måtte dra hjem for det er flaut med tårer i øynene forran betemora hennes. Vi har som mål å innhente ytterligre 14 barn før 2008 som også er i faresona, derfor er jeg i Norge for tiden for å tjene inn penger til dette. Neida moderator jeg skal ikke be om noe her, jeg arbeider for de pengene, bare måtte fortelle om noen barn som har det ille på grunn av noen perverse menn.. dette emnet er ikke så interesant for norske medier dessverre. Katta som er synsk er mer stoff for de.. kom gjerne med en komentar alle sammen. Det er ille,men ta med i opplysningene dine at Thaimenn er storforbrukere av horehus og unge jenter i byensom selger seg. Ta også med at Thailand har masse flykninger fra bla Burma og Kambodsja. mange unge jenter\gutter som skal få det bedre der enn hjmmme. mange er som slaver på HOTELLER\BARER. I mange tilfeller er det hotelleieren som henter de til et bedre liv, som de kaller det. det betyr et liv i slit med veldig lange dager og lite lønn. Thaifolket ser i tillegg ned på de. rasimen er ganske utbredt der nede. Vi Normenn tror vel alle er thaier på Hotellet vi bor. Noe som ikke er tilfelle. Mange av disse har endt op i barer eller blir misbrukt av andre. Dette er unge barn som ikke har andre muligheter. bare det å bli mett kan være nok til at de sier ja til sex. Når vi er på ferie så ser vi helst de som henger rundt på barene. men det er allment kjent at thaifar har smittet både kone og barn med hiv. Det er liksom sosialt akseptert at far skal ut og ha seg. Dette er ingen unnskyldning for Norske menn(og andre nasjoner) De blir smittet eller smitter og sprer dritten videre.
rolfkjo Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 Det er ille,men ta med i opplysningene dine at Thaimenn er storforbrukere av horehus og unge jenter i byensom selger seg. Ta også med at Thailand har masse flykninger fra bla Burma og Kambodsja. mange unge jenter\gutter som skal få det bedre der enn hjmmme. mange er som slaver på HOTELLER\BARER. I mange tilfeller er det hotelleieren som henter de til et bedre liv, som de kaller det. det betyr et liv i slit med veldig lange dager og lite lønn. Thaifolket ser i tillegg ned på de. rasimen er ganske utbredt der nede. Vi Normenn tror vel alle er thaier på Hotellet vi bor. Noe som ikke er tilfelle. Mange av disse har endt op i barer eller blir misbrukt av andre. Dette er unge barn som ikke har andre muligheter. bare det å bli mett kan være nok til at de sier ja til sex. Når vi er på ferie så ser vi helst de som henger rundt på barene. men det er allment kjent at thaifar har smittet både kone og barn med hiv. Det er liksom sosialt akseptert at far skal ut og ha seg. Dette er ingen unnskyldning for Norske menn(og andre nasjoner) De blir smittet eller smitter og sprer dritten videre. For meg spiller det overhode ingen rolle om GRISENE er Thai eller andre nasjoner, men vi hevder at vi er så fantastiske ifølge endel. Det er svært vanskelig å være flykning i Thailand politiet stopper alle som reiser ned til Bangkok og sjekker nøye hvem de er (har selv blitt sjekker hver gang) vi kan vel ikke kalle rasisme, for da er de fleste normenn rasister som ser ned på utenlandske prostituerte. det er barjentene du som regel ser rundt barene. Svært mange unge småjenter arbider i massasjehus og er ikke synlige på gata, mange velger dette for de tror de kan skaffe et bedre liv ved å treffe en Hvit man. Men ingentig av dette har noen betydning for alle vil ha mer ut av livet enn prostitusjon, jeg lever det meste av året hvor jentene blir rekrutert. og med vår måte å hjelpe disse barna så får hverken Thai, Japanesere,normenn, svensker osv osv noen barn fra våre kanter, skulle ønsket jeg fikk så mye midler til å redde flere unger.. Vi ødelegger dette paradiset med egne menn.. ville gjerne vært stolt av å være norsk, men har en bismak i munnen.. fint med flere kommentarer
LaraCroft Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Nå blei jeg sinna igjen Forbanna møkkamenn. Først smitter de halve Thailand med hiv. Når smitten i det landet begynte å innebære stor fare for dem selv, så dro de videre til Cuba og slang smitte overalt der nede. Møkkafolk!! Er utrolig provoserende å se de møkkafolka sitte og klå på unge jenter. Er ikke alltid jeg klarer å holde kjeft heller. Prostitusjon av unge jenter og barn er forresten hovedgrunnen til at jeg ikke er mot barnearbeid, men det er en annen diskusjon. Stå på trådstarter!! Kan du forresten starte opp et fond som skal dope ned og tatovere et stort merke i panna på alle de møkkamennene? Er bare så inni natta enig.... Fiskesnøre rundt pungen på de
rolfkjo Skrevet 2. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2007 Er bare så inni natta enig.... Fiskesnøre rundt pungen på de Ja jeg skulle gjerne være den første som meldte meg til det. men vi har ingne mulighet til å finne de, sansynlig sitter det noen nå som gleder seg til missbruket, som de kan gjøre i fred og ro, for medien (som jeg har prøvd å kontakte) er ikke interesert og tier dette problemet ihjel. jeg får tårer i øynene når tiden for turister nærmer seg i november til april, for mange av disse jentene hilser og (prøver) å snakke med meg til daglig når de er kjemme på besøk, må nok innrømme at det er tøffere når man kjenner de. Men fikk nettopp beskjed fra Marys Venner at de vil satse mer i mitt lille paradis i landsbyen, dvs vi kan gi noen flere ungjenter en jobbtilbud, håper vi klarer å få det til før den herlige 17 åringen (som fikk unge med en kunde) reiser tilbake til bangkok og "jobben" for hun er prioritert.
rolfkjo Skrevet 2. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2007 HUSK alle sammen, hvis du reiser til Thailand og ser en hvit mann med en Thai unge i handa så er det nesten 100 % sikkert at han ikke er pedofil, for mest sansynlig er han en stefar eller onkel til ungen, en venn av meg turde ikke holde sin datter (som er thai/norsk barn) i frykt for at andre turister skal tro han er pedofil. de som missbruker unger går ikke på gata eller i hoteller slik at du ser de, alt foregår i det skjulte... Så ikke se stykt eller nedsettende på disse mennene som tar seg godt av sine barn
Gjest nimbus Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 HUSK alle sammen, hvis du reiser til Thailand og ser en hvit mann med en Thai unge i handa så er det nesten 100 % sikkert at han ikke er pedofil, for mest sansynlig er han en stefar eller onkel til ungen, en venn av meg turde ikke holde sin datter (som er thai/norsk barn) i frykt for at andre turister skal tro han er pedofil. de som missbruker unger går ikke på gata eller i hoteller slik at du ser de, alt foregår i det skjulte... Så ikke se stykt eller nedsettende på disse mennene som tar seg godt av sine barn Veldig viktig poeng! Husker for en del år siden, rundt da bjugnsaken var, at fedre omtrent ikke turde å skifte bleier på barna sine av frykt for å bli uglesett. Sånn kan det ikke være. Men barneprostitusjon er et alt for stort problem som det blir gjort alt for lite med. Liker forresten ikke å kalle det prostituasjon, det får det til å høres frivillig ut. Organisert voldtekt av barn, kanskje. Stå på trådstarter, dere gjør en utrolig god ting her!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 sansynlig sitter det noen nå som gleder seg til missbruket, som de kan gjøre i fred og ro, for medien (som jeg har prøvd å kontakte) er ikke interesert og tier dette problemet ihjel. Jeg vet at det du sier her er feil, og begynner å tvile på historien din. Jeg vet nemlig at dersom du hadde kontaktet media om dette, ås hadde de laget sak. Jeg ba deg tidligere kontakte den største aviosen i flket ditt, evt ringe nyhetsredaksjonene i NRK Dagsrevyen og TV2. Da blir saken tatt opp. Tør du?
rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Jeg vet at det du sier her er feil, og begynner å tvile på historien din. Jeg vet nemlig at dersom du hadde kontaktet media om dette, ås hadde de laget sak. Jeg ba deg tidligere kontakte den største aviosen i flket ditt, evt ringe nyhetsredaksjonene i NRK Dagsrevyen og TV2. Da blir saken tatt opp. Tør du? vel nå har jeg for 100 gang kontaktet mediene og har ikke engang fått svar. det høres ikke ut som at du har vørt inne på marys venners hjemmeside, der er det repotasje om meg og mitt prosjekt i dong tong. og vet du at du kan tipse de du også og oppgi mitt navn eller marys venners navn. organisasjonen marys venner er 25 år gammel og er registrert, du som gir penger til de får til og med skattefradrag.. en repotasje ville vært kjempefint.
rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg vet at det du sier her er feil, og begynner å tvile på historien din. Jeg vet nemlig at dersom du hadde kontaktet media om dette, ås hadde de laget sak. Jeg ba deg tidligere kontakte den største aviosen i flket ditt, evt ringe nyhetsredaksjonene i NRK Dagsrevyen og TV2. Da blir saken tatt opp. Tør du? gå inn her http://www.marysvenner.no/prosjekter+thailand.html nederst på denne sider er om dong tong school og les Nytt om (som er månedsbladet til marys venner) så finer du mer informasjon om meg, du kan ringe marys venner og snakke med de. TØR DU????? Ps fylket mitt er Østfold og byen er Fredrikstad, står på gata hver dag for å samle inn penger ved å selge kaffe og vafler, si til mediene at jeg står ved den røde sofaen i gågata, nå kan du tipse de selv Endret 5. august 2007 av rolfkjo
Gjest tittit Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 gå inn her http://www.marysvenner.no/prosjekter+thailand.html nederst på denne sider er om dong tong school og les Nytt om (som er månedsbladet til marys venner) så finer du mer informasjon om meg, du kan ringe marys venner og snakke med de. TØR DU????? Ps fylket mitt er Østfold og byen er Fredrikstad, står på gata hver dag for å samle inn penger ved å selge kaffe og vafler, si til mediene at jeg står ved den røde sofaen i gågata, nå kan du tipse de selv Hei :-) Vet du hva? Den utfordringen tar jeg. Forvent at en journalist kommer bort til deg om ikke så altfor mange dager :-)
rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 5. august 2007 Hei :-) Vet du hva? Den utfordringen tar jeg. Forvent at en journalist kommer bort til deg om ikke så altfor mange dager :-) kjempefint, kanskje det hjelper om andre gjør det istedet for meg selv som er oppe i det.. takker og bukker
Gjest Tittit Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 kjempefint, kanskje det hjelper om andre gjør det istedet for meg selv som er oppe i det.. takker og bukker NRK Østfold er herved tipset. Hold oss orientert, hvis ikke de ser nyhetsverdien i denne saken, så skal jeg fikse omtale et annet sted :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå