Gå til innhold

Leveringstid på E-Bay

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Bestilte noe fra E-Bay den 14 juni,og har ennå ikke hørt noe.Tar det virkelig såå lang tid,eller er det mer sannstnlig at jeg har blitt lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så lang tid pleier det ikke ta. De gangene jeg har kjøpt noe der har det vanligvis tatt 1-2 uker. En gang tror jeg det tok hele 3 uker, men det er maks. Så enten er du blitt lurt eller så er selgeren mer enn lovlig glemsk. Kan du ikke sende ham (eller henne) en melding og mase litt? Etter så lang tid må det være lov å etterlyse varen.

Skrevet

Har du betalt allerede da? Og hva vat det du bestile. Var det klær eller lignende kan det hende at du kjøpte noe som må syes.

Skrevet
Bestilte noe fra E-Bay den 14 juni,og har ennå ikke hørt noe.Tar det virkelig såå lang tid,eller er det mer sannstnlig at jeg har blitt lurt?

Du bør kontakte selger og høre hva som foregår. Jeg har selv ventet på en pakke i over en måned og har jevnlig kontakt med selger. Jeg har betalt ekstra for "insurance," så da må selger/posten betale hvis ikke pakken snart kommer. Må innrømme at jeg begynner å bli litt grinete :sur:

Gjest Gjest_
Skrevet

Dersom pakken din er sendt som international priority mail tar det ca en uke.. men det kan også være sendt på en rimeligere måte - en slags form for B-post. Da tar det gjerne 6 uker. Så sjekk på hvilken måte det er sendt du :)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Tror jeg har gjort noe dumt,jeg nå..Betalte nemlig for varen da jeg bestilte,men ser på innboxen min på e-post at jeg ikke har bekreftet et-eller-annet på e-bay(fikk så mange e-poster derfra at jeg skulle "ta meg av det senere"=aldri...)Så da er det vel stor sannsynlighet for at jeg har betalt for noe som jeg ikke får pga manglende bekreftelse fra meg da,eller?

Gjest Kermit
Skrevet

Det hørtes litt snodig ut du. Hva var det du skulle "bekrefte" hos Ebay? (Se for all del opp for pishing mailer!)

Pakken din kan også ligge i tollen.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Forsøkte å sende en melding til selger i dag,men fikk tilbakemelding at adressen ikke eksisterer.Så nå er jeg egentlig dritsur over å ha blitt skikkelig lurt,ja :frustrert::sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...