Gå til innhold

FOR VÅT!!

Anbefalte innlegg

Gjest Reddhare
Skrevet

Jeg trenger hjelp med en litt.. rar sak.

Vet det er mange jenter/damer som ikke blir våte nok under et samleie, men jeg har det stikk motsatt. Jeg blir FOR våt og dette plager meg litt. Det gjør jo at det ikke blir like godt for verken meg eller parteren min. Er det noen som har råd mot dette? finnes det medisiner el. som hjelper mot for våt skjede? Håper noen kan hjelpe. takk :) :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Du kan jo prøve å tørke deg..'

Gjest Reddhare
Skrevet

Det er litt kjedelig å holde på å tørke seg til stadighet da... :(

Skrevet

Hvis dette er virkelig et stort problem, må du snakke med gynekologen din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mmmmm - Cunnilingus på en kvinne som er så våt at det renner over ....

Gjest Lott@
Skrevet

Du kan jo stappe inni en LAMBI toalettrull - de har jo en helt fantastisk oppsugningsevne......................

Skrevet
Cunnilingus kanskje?

Kanskje ikke det beste tipset? En kvinne blir vel ikke akkurat mindre våt av å bli slikket.. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei - hun blir vel ikke mindre våt av å bli slikket - men hvilken himmelsk utfordring ...

Hun kunne sette meg på huk over kjærestens munn og la han drikke herligheten som renner ut av henne. Prøve å slikke og suge all nektaren ut av henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel... jeg ble ikke så mye mer klok av dette da. Dere vet altså ikke hva man kan gjøre?

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel... jeg ble ikke så mye mer klok av dette da. Dere vet altså ikke hva man kan gjøre?

Du kan jo vurdere noen av disse alternativa:

1. Hvis du har en fast partner som du kan være åpen med, så bør du snakke med ham om hvordan han opplever det. Kan hende kan han tørke bort det overflødige (bokstavelig talt) på en deilig måte? La det være en sel av sexen kort og godt. Han er sannsynligvis svært glad for at kroppen din viser så tydelig at du er tent på ham. (Bonus)

2. Munnsex gjør de fleste jenter kåtere, men det er faktisk gode muligheter for at han hjelper deg å bli kvitt noe av det våte under veis. Enten med tunge eller hender.

3. Tren bekkenbunnsmuskulaturen din. Da kan du bruke skjedemusklene under samleie, knipe og slippe. Dette er for det første godt for ham, det er deilig for deg om du mestrer det, og du blir trangere. Eller kan gjøre deg sjøl trangere. (Bonus: mindre risiko for inkontinens senere)

4. Tenk positivt. Det er antakelig bedre å være for våt enn å være for tørr. Mindre friksjon gjør det riktig nok vanskeligere å få orgasme, men du blir ikke sår av det. (Bonus: Du kan elske hver dag, kanskje flere ganger om dagen... Ikke sikkert den som er for tørr kan det)

5. Vær kreativ. Om nytelsen ikke blir total på den ene måten finnes det et utall andre variasjoner som kan gi nytelse på andre måter. Let etter stillinger elelr måter å elske på som gjør deg trangere. Unngå heller de "åpneste" stillingene. (Bonus: Spennende sex)

6. Snakk med legen din. For alt jeg vet kan det være en enkel sak å ordne.

Lykke til!

Nyt livet!

Skrevet

Syns det er direkte barnsling når noen har et problem, at hvis en ikke har noe fornuftig å si så la det være, det er mangel på respekt for den som sender inn et spørsmål Skjerp dere - vi er da voksne folk (tror jeg)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei - hun blir vel ikke mindre våt av å bli slikket - men hvilken himmelsk utfordring ...

Hun kunne sette meg på huk over kjærestens munn og la han drikke herligheten som renner ut av henne. Prøve å slikke og suge all nektaren ut av henne.

urk.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Det var for våt og ikke noen problemer med for slapp kjede her... tror jeg? Hva er for våt? Noen kvinner (ikke alle) får en utløsning med væskeutskillelse, slik at man blir søkkvåt. Kanskje det er dette som skjer med deg? :D Ikke noe å være flau for i alle fall.

Gjest Poirot
Skrevet

Men sa hun ikke det ikke var godt nok for henne? Jeg tenkte det kanskje var pga for lite friksjon, og da kan kanskje knudrete kondom være verdt å prøve? Selv om man ikke har slapp skjede.

Skrevet

Spør under www.kvinnelegen.no.

Der får du være anonym, det er gratis og du får svar i løpet av par dager eller så.

Har aldri hørt om problemet (kun motsatt) - sikkert at dette ikke er innenfor normalen, at kanskje din samboer har kommet med en fleipete bemerkning som du nå er flau over, hvis du er ung og uerfaren???

Gjest gjest1
Skrevet

...sukk ... det går faktisk an å bli for våt. Ikke nødvendigvis et minus for partneren, men for en selv. Null friksjon gir jo ikke den helt store nytelsen da, men svaret er: KNIIIP KNIIIP KNIIIP... i begynnelsen kan det være mere slitsomt enn godt, men etter hvert som musklene dine i skjeden blir sterkere, så vil knipinge bare være deilig, og få deg til å komme fortere også.... helt sant!! Gjør noen knipeøvelser daglig - når som helst og hvor som helst - knip og hold i tretti sekunder, slapp av i tretti sekunder og gjenta til du ikke klarer mer. Så ofte du gidder i løpet av en dag - underverker....

Jeg vet det vel jeg som har kjøpt meg vaginalvekter som sitter som en tampong når jeg var forberedt på at de skulle skli ut uten motstand - kniping hjelper!!!!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...