iss Skrevet 4. mai 2008 #1881 Del Skrevet 4. mai 2008 Er dårlig igjen.... Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min.... Høy feber, tette melkeganger og generellt dårlig allmenntilstand. er vel 7 gangen siden M ble født. Amming er noe forbanna herk! Jeg vet alt om betennelser og verkebyller... Det som er vanskelig er å faktisk innse at det ikke nødvendigvis er best med amming for enhver pris.... Jeg måtte pumpe i lang tid for å la det gro, og pumping er noe herk... Men du har sikkert hørt alle rådene med albueskjell, mest mulig luft (gå med puppene bare), brystvortekrem, ulike ammestillinger og pumping.... Håper det blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #1882 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er ikke helt utlært innen dette faget enda... Men er det fordi han har fått tann? Nei, det er rett og slett fordi jeg har så flate brystvorter at når handrar de ut så sprekker de. Og når han da fortsetter å suge veldig hardt så blir det bare værre. Å fy søren, Grace. Det er noe dritt altså. Du har ikke en pumpe sånn at du får pumpe brystet helt tomt mens du masserer litt for å løse opp den tette gangen? Jeg har heldigvis vært forskånet for det der denne gangen, men sist var jeg så sjuk at jeg ikke kjente igjen min egen unge. God bedring Takk. Jeg har pumpet får å få løsnet den, fikk han til å spise seg mett på den i går og så pumpet jeg og masserte og det var noe bedre i dag morges. Har hatt endel feber i dag også men forsvant utpå dagen i dag. Jeg vet alt om betennelser og verkebyller... Det som er vanskelig er å faktisk innse at det ikke nødvendigvis er best med amming for enhver pris.... Jeg måtte pumpe i lang tid for å la det gro, og pumping er noe herk... Men du har sikkert hørt alle rådene med albueskjell, mest mulig luft (gå med puppene bare), brystvortekrem, ulike ammestillinger og pumping.... Håper det blir bedre snart Har prøvd det meste, har pumpe, albueskjell, to forskjellige kremer, oppsamlingskopper både med og uten luftehull. Har byttet type ammeinnlegg det hjalp noe.. Men ja, håper snart det blir bedre. I morgen skal vi på babysvømming, gleder meg virkleig tillå skifte offentlig og å vise fram kroppen i badedrakt! Tror ikke jeg kommer til å sove i natt bare av den tanken... Nok en gang er denne boka blitt syteboka, men takk for alle klemmer og trøstende ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2008 #1883 Del Skrevet 5. mai 2008 På babysvømming er det ingen som ser på de andres kropper jeg lover! Ikke tenk på det. Si fra hvis du trenger hjelp til noe. Jeg kan komme innom nesten når som helst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mai 2008 #1884 Del Skrevet 5. mai 2008 Bestevenninnen min har heller ikke "amme-pupper" (les knopper som står ut) og ga til slutt opp og fortsatte med mme. All ære til deg som fremdeles står på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 5. mai 2008 #1885 Del Skrevet 5. mai 2008 Du er nok ikke alene om å grue deg til skiftingen Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1886 Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for støttende ord! Babysvømmingen gikk ikke så veldig bra, han skrek stort sett hele tiden. Og var selvfølgelig den eneste, så det var litt kjipt. Forøvrig så går jeg på parti med en gjeng med spikere!!!! Ikke at jeg så veldig etter, men va`kke et strekkmerke å se på noen der... Og dem var jo så sinnsykt tynne alle sammen... Men men, prøver å trøste meg med at ungene dems så større ut enn M. Og om de ikke er det så har de feite unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 5. mai 2008 #1887 Del Skrevet 5. mai 2008 Uansett tror jeg ikke noen tenker over hvordan alle andre ser ut, de fleste har nok med sine egne komplekser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2008 #1888 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg gikk også på svømming med en god dose spikere, men takk og pris var ikke alle sånn. Det med skrikinga gir seg. Maja var den eneste som skrek hver gang hun dukket gjennom nesten hele første kurset. Ga seg det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1889 Del Skrevet 5. mai 2008 Så forresten at våre felles bekjente hadde fått barn i dag morges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2008 #1890 Del Skrevet 5. mai 2008 Oj, det har jeg ikke fått med meg. *kjefte på mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. mai 2008 #1891 Del Skrevet 5. mai 2008 Bare innom og gir en klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #1892 Del Skrevet 6. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1893 Del Skrevet 7. mai 2008 Ble nok en gang dårlig i går.. Måtte på Riksen og ta prøver, skal dit i dag også for å se om det er noe å gjøre med sårene. Guuuud så lei jeg er av å være syk.... Noen som forresten vet hva en crp ska være?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1894 Del Skrevet 7. mai 2008 Og pga feberen virker det til å være svært lite melk.. Noe som resulterer i en skrikende unge... holdt på ca halvannen time nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mai 2008 #1895 Del Skrevet 7. mai 2008 Gi litt mme? føler med deg. Syk med baby er slitsomt. Er du hjemme alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 7. mai 2008 #1896 Del Skrevet 7. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 7. mai 2008 #1897 Del Skrevet 7. mai 2008 Håper du blir frisk snart så ting blir litt lettere for deg Det må være slitsomt å ha en liten sulten fyr på fanget som skriker og skriker når du ikke får hjulpet han så mye, og i tillegg føler deg syk. Skulle ønske jeg kunne gjort noe for å hjelpe (og om det er noe er det bare å si ifra!). Og så får du muligheten til å klage til oss noen timer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. mai 2008 #1898 Del Skrevet 7. mai 2008 Kanskje for sent å svare, men en CRP skal være under 10 evt 10 hvis en ikke er syk. En CRP kan gå i grader, er den over 25 er en garentert syk. Måles opp til 200. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #1899 Del Skrevet 8. mai 2008 Kanskje for sent å svare, men en CRP skal være under 10 evt 10 hvis en ikke er syk. En CRP kan gå i grader, er den over 25 er en garentert syk. Måles opp til 200. Hadde bare 52 men var dårlig nok spør du meg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #1900 Del Skrevet 8. mai 2008 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg