Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orker ikke skrive så mye akkurat nå men alt er bra. Kom nettop hjem med vår lille Marius :)

(det ble hverken A eller S skjønner du, Pulver... ;) )

Som mange har antydet så gikk dette fort og greit. Vannet gikk klokken 23, når vi var borte på middag. Reiste hjem snakket med sykehuset de ba meg som Ephe skrev komme kl 10 dagen etter om ingenting skjedde..

Riene tok seg opp fra litt over ett, rundt tre vekte jeg sambo for da syns jeg det var vanskelig å holde styr på riene.

snakket med riksen som sa jeg godt kunne bli hjemme, da førstegangsfødende stort sett brukte lang tid.

Tok ikke lange stunden før sambo og jeg ble enige om at han skulle ringe isteden, han sa jeg var ukomfortabel med å være hjemme og da ba de oss komme.

Var på Riksen klokken 5, hadde tre cm åpning da vi kom inn. og som dere vet er han født åtte minutter på 8 :)

Skal fortelle ordentlig senere..

Takk for alle gratulasjoner forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem! :blomst:

Det forventes fødselsrapport inne på terminklubben bare du har fått summet deg. :klemmer:

Kos dere masse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen vennen!! :blomst:

Jeg gleder meg til å se mirakelet :-D

Hvordan føles det å endelig ha gutten i armene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen! :hoppe: Gleder meg også til å se marius! Du får si i fra når du vil ha meg og Arwen på besøk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem med lille Marius :hjerte:

Får vi se bilde eller? :)

Så kjekt at alt gikk så fort og greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke skrive så mye akkurat nå men alt er bra. Kom nettop hjem med vår lille Marius :)

(det ble hverken A eller S skjønner du, Pulver... ;) )

Som mange har antydet så gikk dette fort og greit. Vannet gikk klokken 23, når vi var borte på middag. Reiste hjem snakket med sykehuset de ba meg som Ephe skrev komme kl 10 dagen etter om ingenting skjedde..

Riene tok seg opp fra litt over ett, rundt tre vekte jeg sambo for da syns jeg det var vanskelig å holde styr på riene.

snakket med riksen som sa jeg godt kunne bli hjemme, da førstegangsfødende stort sett brukte lang tid.

Tok ikke lange stunden før sambo og jeg ble enige om at han skulle ringe isteden, han sa jeg var ukomfortabel med å være hjemme og da ba de oss komme.

Var på Riksen klokken 5, hadde tre cm åpning da vi kom inn. og som dere vet er han født åtte minutter på 8 :)

Skal fortelle ordentlig senere..

Takk for alle gratulasjoner forresten.

velkommen hjem, og tilbake hit igjen Grace :klem:

og gratulerer så utrolig mye med lille gutten!

nå vil vi (eller ihvertfall jeg) ha alle detaljer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Er det godt å komme hjem igjen? Det høres jo ut som om alt har gått bare fint, det er godt å høre! Gratulerer så mye med lille Marius! :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace! :hoppe:

Gratulerer så utrolig masse med lille Marius! Et kjempefint navn på en helt sikkert alldeles nydelig gutt.

Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med dere, bare du får "landet" litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse :)

samme fødsel som meg du. jeg kom også inn med 3cm åpning og 3timer senere var knirket ute :ler: og jeg startet også med vannavgang (dog litt senere enn deg.. 5 timer før fødselen var ferdig her gik vannet)

så moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Regner med at dere kose dere med Marius. Jeg har fått MMS av Pulver, og kan bare konstatere at han rett og slett er helt nydelig!

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport kommer så fort det ikke er helt kaos her ;)

Får ikke lagt inn bilde for det er noe feil med pc`n så jeg får en dust feilmelding.

Men skal prøve å få fikset det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...