Gå til innhold

Gravide Grace.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle sladre på skravletråden for mars/april også, men hvor i alle dager har det blitt av den? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det inn på skravletråden for deg jeg, til du finner den selv altså... Ble bare så veldig glad!!!!!!

Gratulerer Grace, dette er stort!!!!!!

:babygutt::bursdag::danse::hjerter_rundt::velkommen::danser:

Skrevet
:hoppe: Gratulerer så masse med en liten gutt, åååå, endelig - så koselig :hoppe:
Skrevet

Gratulerer med den lille gutten, Grace! Det er fantastisk å være guttemamma, nyt barselstiden!

Skrevet

Det må ha gått fort ja!! Gratulerer så mye med gutten!! :juhu:

Skrevet

Gratulerer masse, Grace!!! Så flotte nyheter! :danser: :juhu: :blomst:

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten :hoppe:

:klem:

Skrevet (endret)

:roser::duskedame: :juhu: :flagg::babygutt:

Gratulerer!

:roser::duskedame: :juhu: :flagg::babygutt:

Endret av lillesky
Skrevet

Gratulerer så mye! :smilyblomst:

Skrevet

Må rote litt her inne også :)

:babygutt::blomst::danse::klappe::kose::vinke::hoppe: :juhu: :sol::duskedame:

gratulerer så mye!!!!

Skrevet

Så fint at dere har oppdatert skravletråden! :)

Jeg tenker på Grace hele tiden idag! Dette er så gøy!!! :danse: Også er jeg bittelitt misunnelig fordi hun har hatt så rask fødsel ;) Det måtte være utrolig deilig! Altså... det var sikkert hardt så det sang mens det pågikk, men det må være mye bedre enn sånn fleredagersfødsel. Det blir man så vanvittig sliiiiiiten av... puh!

:hoppe:

Skrevet

Har også tenkt på deg i dag, tenkte på deg i går kveld også. Uten at jeg visste at det var noe på gang så hadde jeg på følelsen av at noe skjedde. :) Skvatt skikkelig da jeg fikk melding i dag tidlig :) Håper vi får se bilde snart.

Skrevet

Gratulerer Grace!! :hoppe::hoppe:

Dette må ha gått fort ja. Jeg fikk jo pm i natt en gang om at vannet var gått, og jeg drømte faktisk om deg i natt.

Du har blitt mamma! :legrine:

Skrevet

Gratulerer med gutten!

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Skrevet (endret)

Gratulerer med gutten Grace! :babygutt: :-D :-D :klem:

Endret av Reka
Skrevet

Endelig er ventetiden over..

Gratulerer med guttebabyen Grace. :)

Skrevet

:hoppe: GRATULERER :hoppe:

Jeg sa til Lassie-mannen rett før jeg trykket inn i dagboken her at "i dag skulle Grace ha født i følge min gjetting på tippelista" - også er det første jeg leser at hun har blitt mamma!! :hoppe:

Så utrolig gøy, Grace, masse masse gratulerer, kos deg masse!!! Endelig var ventetiden over!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...