Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, nå ble jeg rørt! Så søte venninnene dine er. :hjerte:

Og måtte :ler: av veska til mamman din i gangen. :fnise: Ærtabærta lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var utrolig snillt gjort av dem..

Ble så stolt av sambo jeg som hadde klart å holde det hemmelig så lenge..

Tror ikke jeg hadde klart det for han :fnise:

Er oppe igjen, får sånn kvalmefølelse kastet over meg så jeg føler jeg ikke får puste. Hadde det samme i natt, da var jeg oppe til klokka 6....

Ser ikke ut som treningen ga noe action i dag heller, to og en halv time intensiv dansing og ikke noe tegn på noe som helst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. sitter du oppe du og?

Håper det ordner seg og du får sove :-)

Jepp ble sittende til halv sju, men satt og så på tv isteden for pc`n ;)

Jeg blir så inmponert over dere som klarer å trene så masse så sent i svangerskapet. Håper det skjer ting snart ;)

Ja jeg har sagt de siste tre treningene at; dette blir nok siste gangen for dette orker jeg ikke mer. Men når det liksom ikke har skjedd noe og ny uke kommer så blir det jo til at man drar da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen har vært i bevegelse i så og si hele natt. Tror det er det som gjør meg så kvalm.. Og han er sånn enda..

Jeg burde vel egentlig vært trøtt men føler meg faktisk ganske våken...

KOmmer vel utover dagen.

Får besøk av en venninne etterpå, med hennes 8 mnd gamle baby. Knaskje babykontakt gjør at kroppen min skjønner at babyen skal ut.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Lassie: 2 mars

Bodillen: 4 mars

Lillesky: 5 mars

Arwen: 6 mars

Imli: 8 mars

Ephemera: 8 mars

Kiwii: 10 mars

~Milla~: 11 mars

Sunshine: 12 mars

Monja: 13 mars

Drua: 14 mars

Toblerone: 14 mars

Bippe: 15 mars

Nicky B: 16 mars

Kylling: 19 mars

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi ta en kopp kaffe på S senteret til uka? (hvis ikke du har født da ;) ) Shoppe bittesmå klær til deg, og store klær til pøbelen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har glemt å få med min tipping på listen! :gråte: Jeg tippet 19. mars. ;)

Så utrolig fint gjort av venninnene dine. Du må ha mange gode venner du.. Noe slikt ville aldri skjedd med meg.. men så er ikke jeg noe flink til å arrangere ting og tang selv heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bodillen

Isj, så plagsomt å ikke få sove, da. Jeg var også sånn i siste svangerskapet. Føltes som alt liksom ble trykket oppover, og at babyen fylte opp for mye på en måte. For meg hjalp det å sove i en sånn recliner-stol som jeg la helt ned. Saccosekk er også kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er normalt å sove dårlig på slutten ja. Den lille inni der får jo mindre og mindre plass, og han gleder seg nok til å møte dere. ;)

Så rart egentlig - han er vant til å høre dere innenfra, og plutselig kommer han ut til dere. Jeg synes fortsatt at babyer er et mirakel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne tippe om jeg får lov :icon_razz: , tipper babyen kommer 11mars :jepp:

Det er jo liksom den dagen han "skal" komme det ;)

Skal vi ta en kopp kaffe på S senteret til uka? (hvis ikke du har født da ;) ) Shoppe bittesmå klær til deg, og store klær til pøbelen min?

Ja det hadde vært kjempekoselig. Men det er to S sentre og det ene frister litt mer enn det andre for å si det sånn ;)

Det som ligger lengst unna meg. :)

Du har glemt å få med min tipping på listen! :gråte: Jeg tippet 19. mars. ;)

Så utrolig fint gjort av venninnene dine. Du må ha mange gode venner du.. Noe slikt ville aldri skjedd med meg.. men så er ikke jeg noe flink til å arrangere ting og tang selv heller da.

Sorry, ble litt rot når jeg ikke fikk ha tippingen i signaturen serru..

Men nå er du med på lista..

Var koselig å snakke med deg på MSN idag! Det blir så altfor skjeldent nå for tiden...! :klem:

Jo takk i like måde! Håper jeg rekker deg litt før du må dra i morgen /etterpå også kanskje..

Isj, så plagsomt å ikke få sove, da. Jeg var også sånn i siste svangerskapet. Føltes som alt liksom ble trykket oppover, og at babyen fylte opp for mye på en måte. For meg hjalp det å sove i en sånn recliner-stol som jeg la helt ned. Saccosekk er også kjempefint.

Ja det er slitsomt.. Hittil har det fungert å flytte seg til sofaen, men det funker ikke lenger det heller..

Virker som om det er normalt å sove dårlig på slutten ja. Den lille inni der får jo mindre og mindre plass, og han gleder seg nok til å møte dere. ;)

Så rart egentlig - han er vant til å høre dere innenfra, og plutselig kommer han ut til dere. Jeg synes fortsatt at babyer er et mirakel. :jepp:

Ja de er jo små mirakler.. Blir helt merkelig å få han ut..

Leste om dette som kalles Vena Cava eller noe som gjør at livmoren trykker på en stor blodåre i ryggen og gjør at man blir kvalm og svimmel.

Tror det er det som skjer med meg, har kommet veldig de siste dagene..

Så personlig syns jeg at jeg fortjener å få føde nå og slippe mere av dette.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...