Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sytingen fortsetter.

Har vondt i hodet og er sprengt av vann...

Heldigvis har jeg verdens herligste samboer som har rydda og støvsugd hjemme i dag så nå er det fresht og deilig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Jeg vil bli med på tippelaget! :hoppe: Jeg tipper 4. mars. Hvis du er grei og hjelper meg litt, Grace, så får du med deg sambo på litt skamløs hankypanky :humpe: om kvelden den 3. mars. Full pakke, ikke no' knussel! :jepp::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakk om å være lettlurt. Spiste middag his svigers i dag, var innom en barnas hus på vei hjem og når jeg kom hjem satt det 14 jenter i stua og hadde stellt i stand babyshower for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoppe: 38 uker i dag! :hoppe:

(tickeren min går feil! ;) )

Joda, lang historei kort... Eller hvertfall kortere ;)

Skulle spise middag his svigers i går, ikke noe uvanlig i det egentlig.

Sambo og jeg skulle innom Barnas hus på veien hjem, men jeg var sliten og ville droppe det. Han virket så ivrig på å dra dit så jeg ble jo med :)

Skulle bare hjem å slappe av, sambo skulle se noe på tv`n kl 7 og så skule vi på Ikea senere på kvelden. (De har jo softis så jeg er jo ikke vanskelig å be :fnise: )

Men når vi kommer hjem så ser jeg vesken til mamma i gangen, vet ikke helt hva jeg tenkte men regna med at hun hadde levert noe her og glemt veska si.

Roper hallo to ganger men ingen svarer, titter inn i stua men ser ingenting.

Plutselig hører jeg et høyt SUPRISE, skvatt jo som søren...

Der sitter altså en haug av venninnene mine og stua er pyntet med ballonger og blå sånne greier. Bordene er dekket med blå tallerkner og greier.

Ble plassert rett på en stol og måtte pakke opp pakker..

Jeg syns jo sånt er så gøy å fikse for andre, men blir så utrolig flau når det gjelder for meg.. :rodme:

Fikk masse fint, skal se om jeg får lagt ut bilde etterpå :)

Helt overveldet jeg...

Tror jeg glemte å si takk til mange av de så får vel ta en sms runde, man blir jo så forfjamset at man går helt utenfor seg selv..

Har forresten ikke fått sove i natt, sovna tolv sov som en stein til kl 2, bråvknet av vondt i magen og kvalme. Tenkte et lite øyeblikk at Yes, nå er det i gang!

Men neida, ikke no`action her i gården. Måtte sitte rett opp og ned, alt annet gjorde at jeg ble uvel. La meg litt over seks og da begynte selvfølgelig vekkerklokka til sambo å ringe..

Sto opp nå rundt 14 så har fått sovet ut litt da ;)

Trening i kveld...

Håper det kan starte noe.. Temmelig misunnelig på Capricorn som fikk jenta si i natt.... ;)

Dagens "korte" oppdatering fra meg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...