Lassie Skrevet 24. februar 2008 #1521 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1522 Del Skrevet 24. februar 2008 Fikk noen venner innom i stad, skulle bare ta et par øl.( De altså ) Men nå er sistemann gått og det er på tide å køye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 24. februar 2008 #1523 Del Skrevet 24. februar 2008 Oi det var sent ja! Men det er så koselig når det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1524 Del Skrevet 24. februar 2008 Sytingen fortsetter. Har vondt i hodet og er sprengt av vann... Heldigvis har jeg verdens herligste samboer som har rydda og støvsugd hjemme i dag så nå er det fresht og deilig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 25. februar 2008 #1525 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg vil bli med på tippelaget! Jeg tipper 4. mars. Hvis du er grei og hjelper meg litt, Grace, så får du med deg sambo på litt skamløs hankypanky om kvelden den 3. mars. Full pakke, ikke no' knussel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. februar 2008 #1526 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå er du innenfor termin, Grace! Sier de ikke 14 dager før til 14 dager etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. februar 2008 #1527 Del Skrevet 25. februar 2008 for innenfor termin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 25. februar 2008 #1528 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er lov å syte og klage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1529 Del Skrevet 25. februar 2008 snakk om å være lettlurt. Spiste middag his svigers i dag, var innom en barnas hus på vei hjem og når jeg kom hjem satt det 14 jenter i stua og hadde stellt i stand babyshower for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1530 Del Skrevet 25. februar 2008 Forteller mer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2008 #1531 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 26. februar 2008 #1532 Del Skrevet 26. februar 2008 Å så hyggelig Grace. Gleder meg til å lese mer om kvelden i går Håper formen er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 26. februar 2008 #1533 Del Skrevet 26. februar 2008 Åh, så koslig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. februar 2008 #1534 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. februar 2008 #1535 Del Skrevet 26. februar 2008 Å så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1536 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig at du ble gjort litt stas på. Det trengte du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 26. februar 2008 #1537 Del Skrevet 26. februar 2008 Så gøy! Gleder meg til å høre om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 26. februar 2008 #1538 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1539 Del Skrevet 26. februar 2008 38 uker i dag! (tickeren min går feil! ) Joda, lang historei kort... Eller hvertfall kortere Skulle spise middag his svigers i går, ikke noe uvanlig i det egentlig. Sambo og jeg skulle innom Barnas hus på veien hjem, men jeg var sliten og ville droppe det. Han virket så ivrig på å dra dit så jeg ble jo med Skulle bare hjem å slappe av, sambo skulle se noe på tv`n kl 7 og så skule vi på Ikea senere på kvelden. (De har jo softis så jeg er jo ikke vanskelig å be ) Men når vi kommer hjem så ser jeg vesken til mamma i gangen, vet ikke helt hva jeg tenkte men regna med at hun hadde levert noe her og glemt veska si. Roper hallo to ganger men ingen svarer, titter inn i stua men ser ingenting. Plutselig hører jeg et høyt SUPRISE, skvatt jo som søren... Der sitter altså en haug av venninnene mine og stua er pyntet med ballonger og blå sånne greier. Bordene er dekket med blå tallerkner og greier. Ble plassert rett på en stol og måtte pakke opp pakker.. Jeg syns jo sånt er så gøy å fikse for andre, men blir så utrolig flau når det gjelder for meg.. Fikk masse fint, skal se om jeg får lagt ut bilde etterpå Helt overveldet jeg... Tror jeg glemte å si takk til mange av de så får vel ta en sms runde, man blir jo så forfjamset at man går helt utenfor seg selv.. Har forresten ikke fått sove i natt, sovna tolv sov som en stein til kl 2, bråvknet av vondt i magen og kvalme. Tenkte et lite øyeblikk at Yes, nå er det i gang! Men neida, ikke no`action her i gården. Måtte sitte rett opp og ned, alt annet gjorde at jeg ble uvel. La meg litt over seks og da begynte selvfølgelig vekkerklokka til sambo å ringe.. Sto opp nå rundt 14 så har fått sovet ut litt da Trening i kveld... Håper det kan starte noe.. Temmelig misunnelig på Capricorn som fikk jenta si i natt.... Dagens "korte" oppdatering fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2008 #1540 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg