Grace Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1401 Del Skrevet 5. februar 2008 Måtte google hvem ungkaren valgte... Tror jeg har gjort det nesten hver gang. Da slippe rjeg å følge med så iherdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1402 Del Skrevet 5. februar 2008 Amme BH`r Ammeinnlegg Ammepute Barnevogn Regntrekk Insekstsnett Vognpose (Fra E og Ø) Dyne,laken og dynetrekk til vogna Dyne til sengen Stelleveske Bæresele Bilstol Seng Madrass Laken Dyne og putetrekk Sengekant Sengehimmel Bleier Bleiebøtte Bleiebøtte refill Vaskekluter Badehåndklær Badetermometer Neglesaks Febertermometer Såpe Badebalje Stellebord Våtservietter Sink salve Badeolje Tåteflasker Smokker Lammeskinn Brystsalve Helsetepper Nå begynner det å komme seg, nesten bare småting igjen... Håper jeg har fått mail om den sengen i morgen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. februar 2008 #1403 Del Skrevet 5. februar 2008 En liste med ting du ønsker deg hadde også vært moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1404 Del Skrevet 6. februar 2008 Oi, du har jo så og si alt i hus jo... Vi har ingenting, vi... Må vel begynne snart. Fine magebilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1405 Del Skrevet 6. februar 2008 En liste med ting du ønsker deg hadde også vært moro. Jeg ønsker meg sånn flaskeklype om du har lest den "barselgavetråden" Ellers blir vi glade for alt. Oi, du har jo så og si alt i hus jo... Vi har ingenting, vi... Må vel begynne snart. Fine magebilder forresten! Er jo litt lenger enn deg da Og litt gira når jeg først begynte å handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1406 Del Skrevet 6. februar 2008 SE! Bare en blomst igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. februar 2008 #1407 Del Skrevet 6. februar 2008 Fy søren nå går det fort assa :juhu: gleder meg skikkelig til å komme å lukte på nyfødt babis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1408 Del Skrevet 6. februar 2008 Gleder meg veldig til dere kommer på besøk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1409 Del Skrevet 6. februar 2008 Vurderer å kjøpe mobil til sambo i bursdagsgave. Har egentlig ikke nok penger til det, men han trenger det virkelig... Hmm, tenke tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. februar 2008 #1410 Del Skrevet 6. februar 2008 Herregud, du er så nærme mål nå!!! Synes ikke det er lenge siden jeg fikk vite du var gravid, jeg, hehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1411 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg syns jo det er en halv evighet siden... Men når det hele er over syns jeg nok det har gått ganske fort.. _____________________________________________________ Lurer fælt på hvor Ephemera er i dag..... Får ikke svar på sms eller mail....... Kan jo hende hun faktisk må jobbe litt på jobben men........ Endret 7. februar 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1412 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg endte opp med å bestille telefonen.. Gleder meg skikkelig til å gi han den. Håper han vil ha den om morgenen, vi pleier alltid å la hverandre velge om vi vil ha gaven klokka 24- om morgenen eller etter jobb. Og jeg velger alltid etter jobb, men håper ikke han gjør det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1413 Del Skrevet 6. februar 2008 Kaster inn håndkle på jobb nå.Skulle egentlig jobbet en time til. Er sprengt i kroppen av vann, må få av meg sko, sokker og bukse snart om ikke får jeg panikk.. Er akkurat som om huden blir sprengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. februar 2008 #1414 Del Skrevet 6. februar 2008 Huff da, har du begynt å få en del vann i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 6. februar 2008 #1415 Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen vits i å presse seg for mye! Nå er du jo snart i mål Når starter permisjonen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1416 Del Skrevet 6. februar 2008 Huff da, har du begynt å få en del vann i kroppen? Jepp ganske mye egentlig.. Ingen vits i å presse seg for mye! Nå er du jo snart i mål Når starter permisjonen igjen? Neste onsdag er siste arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. februar 2008 #1417 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette har gått unna, Grace! Den siste blomsten går fort, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 6. februar 2008 #1418 Del Skrevet 6. februar 2008 Å det skal bli godt! Snaaaart permisjon! :-D Og jeg synes du har vært kjempeflink som har jobbet så mye hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1419 Del Skrevet 6. februar 2008 Det var hyggelig sagt. Jeg burde sikkert lagt meg, men er ikke trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 6. februar 2008 #1420 Del Skrevet 6. februar 2008 Men slik jeg har oppfattet det er det ikke så vanlig å jobbe gjennom hele svangerskapet lenger, så du kan absolutt klappe deg selv på skulderen for det. Var du ikke bare 50% sykemeldt en uke eller to? Jeg får aldri lagt meg selv om jeg er trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg