Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1261 Del Skrevet 17. januar 2008 Da er kofferten nok en gang pakket, og jeg sitter her og peser som en hval på land.. Utrolig at man kan bli så andpusten av så lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. januar 2008 #1262 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var en lekkersmekker bil Og så hyggelig med litt ekstra til babyting. Besteforeldre synes jo det er så stas å få bidra litt. Mamma og pappa kom med stellebord sist og det var en flott gave. Svigerforeldrene mine er det litt så som så med da En og en halv blomst igjen ja. Det går virkelig fort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1263 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var en lekkersmekker bil Og så hyggelig med litt ekstra til babyting. Besteforeldre synes jo det er så stas å få bidra litt. Mamma og pappa kom med stellebord sist og det var en flott gave. Svigerforeldrene mine er det litt så som så med da En og en halv blomst igjen ja. Det går virkelig fort dette. Ja det er bare tre sokker igjen på deg også så det går unna i svingene.. Svigerforeldrene mina sa de skulle betale sengen for oss, for det hadde søsteren til sambo fått. Men det føles jolitt kjipt da, når vi kjøper seng til 5-6 tusen kroner. Ikke t jeg vet hva slags seng nevøen hadde, men antar at det ikke var til samme prisen.. Men men, det ordner seg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. januar 2008 #1264 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor i all verden får du tak i ei barneseng til 5-6000?? Den vil jeg gjerne sjekke ut! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor i all verden får du tak i ei barneseng til 5-6000?? Den vil jeg gjerne sjekke ut! Link? Seng Ellers er det vel på tide å sjekke ut. Har allerede vært to stuepiker her. Nå skal det bli godt å komme seg hjem... Skal bare kjøre bil i ørten timer først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. januar 2008 #1266 Del Skrevet 17. januar 2008 God tur Kjempeflott seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. januar 2008 #1267 Del Skrevet 17. januar 2008 Å, det er den, ja! Da forstår jeg prisnivået. Smart valg! God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. januar 2008 #1268 Del Skrevet 17. januar 2008 Så deilig med penger fra mamma!! Nå kan du kjøpe T&T-kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. januar 2008 #1269 Del Skrevet 17. januar 2008 Kjempefin og ikke minst praktisk seng! Hvor lenge kan de ha den senga? Liker Stokke jeg, men innbiller meg at de fine vognene ikke er særlig praktiske i Norge? :klø: Å store kineser!! Jeg har jo bare en og en halv blomst igjen Oi! Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg har fått solgt bilen min.Så flott! Ser ut til at vi får solgt min gamle bil i dag. :juhu: Subaru Impreza 2008:dåne: Løkki ju! Skulle gjerne hatt sånn jeg og, selv om jeg er fornøyd med min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 17. januar 2008 #1270 Del Skrevet 17. januar 2008 Heldiggris som får ny bil snart! Jeg drømmer om å bestille akkurat den bilen jeg ønsker meg, men jeg er litt dyrere i smaken så det blir nok noen år til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1271 Del Skrevet 17. januar 2008 Så deilig med penger fra mamma!! Nå kan du kjøpe T&T-kjole! Tror ikke det blir kjempepoppis men.... Kjempefin og ikke minst praktisk seng! Hvor lenge kan de ha den senga? Liker Stokke jeg, men innbiller meg at de fine vognene ikke er særlig praktiske i Norge? :klø: Nei jeg syns den ser ufattelig upraktisk ut. Jeg og mamma var på babyshop og da kom det noen som hadde den. Og han mannen klarte å velte den så baby og dyne og et eller annet fløy i alle retninger. Mamma sto ganske nær da så hun fikk tak i vognen før den deiset i bakken, så alt gikk bra men gjett om jeg fikk klar beskjed om hva slags vogn jeg ikke skulle ha. Så flott! Ser ut til at vi får solgt min gamle bil i dag. :juhu: Det er jo supert, er så deilig å få sånt ut av verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 17. januar 2008 Heldiggris som får ny bil snart! Jeg drømmer om å bestille akkurat den bilen jeg ønsker meg, men jeg er litt dyrere i smaken så det blir nok noen år til... Ja hadde jeg kunne kjøpt hvilken som helst bil uten å bekymre meg om penger så hadde det nok ikke blitt den jeg har kjøpt nå. Men er fornøyd likevel. Min første helt nye bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1273 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror det blir senga alt nå jeg... sliten etter all bilkjøringen.. God natt!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1274 Del Skrevet 18. januar 2008 Her må det visst en heftig ryddesjau til.. Var ryddig et par dager før vi dro, men jammen er det kaos igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. januar 2008 #1275 Del Skrevet 18. januar 2008 Ha en fin helg,Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 18. januar 2008 #1276 Del Skrevet 18. januar 2008 Her må det visst en heftig ryddesjau til.. Var ryddig et par dager før vi dro, men jammen er det kaos igjen.. Kjenner til det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2008 #1277 Del Skrevet 18. januar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 18. januar 2008 Skal til Sverige i morgen og hente vogna og kjøpe litt annet babystæsj.. Gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1279 Del Skrevet 18. januar 2008 Vel, på tide å hoppe i køya.. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 18. januar 2008 #1280 Del Skrevet 18. januar 2008 God natt! Kos deg på harrytur! Jeg må få tatt en tur over grensa snart jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg